WerkenbijPwC.nl wint de Gouden PublieksCursor 2011

25 november 2011 Consultancy.nl

De wervingssite van PwC, WerkenbijPwC.nl, heeft de Gouden Cursor en de Gouden PublieksCursor 2011 gewonnen. De Gouden Cursor is de jaarlijkse prijs voor de beste recruitmentsite van Nederland en is een initiatief van Campaign Group in samenwerking met Intelligence Group. De derde prijs ging naar de recruitmentsite van Deloitte www.werkenbijdeloitte. Ruim 330 recruitmentsites werden onder de loep genomen, waarbij er werd gekeken naar de functionele en inhoudelijke aspecten. Vorig jaar won de website van Eneco de Gouden Cursor. Deloitte won de prijs 'Meest innovatieve recruitmentsite'.

'De twee prijzen laten zien dat we met onze nieuwe recruitmentsite de juiste weg zijn ingeslagen. En het is een belangrijke aanmoediging om hem te blijven verbeteren en vernieuwen om nog meer potentiële collega's voor PwC te interesseren', aldus Walter de Zeeuw, lid van de Raad van Bestuur van PwC en bij het accountants- en advieskantoor verantwoordelijk voor het HR-beleid.

WerkenbijPwC.nl
De nieuwe website WerkenbijPwC.nl combineert vertrouwde online communicatiekanalen (video's, foto's en een test voor studenten) met social media als Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube. Zo krijgen jonge talenten en professionals een beter beeld van de cultuur en ontwikkelingsmogelijkheden bij PwC. Er wordt vacature- en loopbaaninformatie aangeboden op basis van persoonlijke profielen van bezoekers. En bezoekers kunnen contact leggen met PwC collega's via Facebook en LinkedIn.