Davinci ondersteunt Eredivisie Live met marketing
Eredivisie Live heeft het contract met Davinci verlengd. Davinci is nauw bij de oprichting van Eredivisie Live betrokken geweest. Daarnaast heeft Eredivisie Live vanaf de start alle marketing- en salesactiviteiten aan Davinci uitbesteed.
Het adviesbureau zal de Eredivisie net als de afgelopen twee jaar ook het komende voetbalseizoen ondersteunen op het gebied van sales & marketing rondom Eredivisie Live.
De kern van de ondersteuning bestaat voor het komend seizoen uit:
- marketingcampagne
- sales (TV abonnementenwerving, internet en mobiel)
- co-marketing acties, partnerships met retail en FMCG,
- daarnaast is Davinci verantwoordelijk voor de contacten, accountmanagement en acties samen met alle TV aanbieders zoals Ziggo, UPC, KPN, Canaal Digitaal, Tele2.
Over Eredivisie Live
Eredivisie Live is het eigen TV kanaal van de 18 eredivisieclubs. Naast de clubs is Endemol aandeelhouder. Vanaf de start is de zender uitgegroeid tot het grootste digitale kanaal van Nederland met 500.000 aansluitingen en meer dan een miljoen kijkers per weekend.