BCG, Deloitte en OC&C partner van World Retail Congress

30 september 2014 Consultancy.nl

Gister was de kick-off van het ‘World Retail Congress’ in Parijs, een driedaags evenement voor executives en managers actief binnen het retailsegment. Drie management consulting kantorenBoston Consulting Group, Deloitte en OC&C Strategy Consultants – fungeren als sponsor van het evenement, bovendien zullen senior experts van de bureaus bijdragen aan het programma van het evenement.

De retailindustrie bevindt zich momenteel in een periode van enorme verandering. Om organisaties te ondersteunen bij het begrijpen en managen van verandering, organiseert het World Retail Congress jaarlijks een aantal evenementen. Retail Congresses worden onder meer georganiseerd in Latijns-Amerika, Afrika, China en de Azië-Pacific regio, bovenop de belangrijkste wereldwijde editie van het event dat inmiddels in Parijs (29 september - 1oktober) van start is gegaan. Meer dan 1.200 deelnemers, waarvan >80% opereren op Director niveau of daarboven, zullen naar verwachting het evenement in Frankrijk’s hoofdstad bijwonen.

World Retail Congress 2014

Consultancybureaus
Voor adviesbureaus, biedt het evenement het ideale platform om hun kennisleiderschap te presenteren en in contact te komen met de leiders van de retailindustrie. Dit jaar hebben drie consultancybureaus hun kans gegrepen en zich aan het World Retail Congress verbonden als sponsor/partner: Deloitte (co-sponsor), Boston Consulting Group (key partner) en OC&C Strategy Consultants (key partner).

Bovendien zullen vier experts van de advieskantoren een inhoudelijke bijdrage leveren aan het event:
- Antoine de Riedmatten, Global Industry Leader Consumer Business bij Deloitte
- Ira Kalish, Chief Global Economist bij Deloitte
- Thierry Chassaing, Senior Partner bij BCG en Worldwide Leader van BCG’ Retail Practice
- Michael Jary, medeoprichter en voormalig Managing Partner van OC&C Strategy Consultants

Antoine de Riedmatten - Ira Kalish - Thierry Chassaing - Michael Jary