De Combinatie van Factoren lanceert Behaviour Consult
De advieswereld is een nieuw adviesbureau rijker: Behaviour Consult, een geesteskind van reclamebureau De Combinatie van Factoren.
Het in Amsterdam gevestigde De Combinatie van Factoren is een bureau dat organisaties helpt met het bedenken, ontwikkelen en realiseren van nieuwe merkbranding en campagnes. “We helpen onze klant met het beïnvloeden van gedrag met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en expertise. Via digital, social, winkelvloer of massamediaal”, legt managing director Niels Braat uit.
“Omdat gedragsverandering een grote rol speelt in een tijd waarin transitie centraal staat, merken we in onze opdrachten dat klanten steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvatten, waarmee ze snel kunnen schakelen. Daarom introduceren we Behaviour Consult.”
De nieuwe propositie wordt geleid door gedragsdeskundige Sanne Demir. Met de opleidingen communicatiewetenschap, media & persuasion en een postacademische opleiding tot gedragsveranderaar in haar rugzak, heeft ze volgens Braat “alle kennis, ervaring en tools om vraagstukken rondom gedragsverandering aan te pakken en op te lossen”.
“Behaviour Consult is bedoeld voor iedereen die te weinig kennis in huis heeft over gedragsverandering, geen tijd heeft voor een langdurig traject, een frisse blik nodig heeft of op zoek is naar sturing in het proces”, vertelt Demir. “Na het consult heb je een wetenschappelijk onderbouwd advies in handen, met praktische stappen om de uitdaging aan te pakken. Allemaal op projectbasis, dus no strings attached.”
Rode draad in de opdrachten van het bureau is de noodzaak om gedragsverandering te ondersteunen. Demir: “Denk bijvoorbeeld aan de doelgroep die mee moet in de omslag naar duurzamer consumentengedrag, een introductie die een bijzondere propositie nodig heeft, of Gen Z die van je merk eist dat je het beter doet.”