Nieuwe branding voor Improven-dochter It's Value
It’s Value heeft een nieuwe branding en huisstijl aangenomen, in lijn met die van moederbedrijf Improven. “Hiermee is ons merk klaar voor de volgende stap in onze ontwikkeling”, zegt Peter van Loon, managing director van It’s Value.
Het in Utrecht gevestigde It’s Value sloot zich in juli vorig jaar aan bij Improven. Het was destijds de eerste overname voor improven sinds zijn strategische samenwerking met Quadrum Capital, die erop gericht is om Improven naar zijn volgende groeifase te brengen.
It’s Value begeleidt organisaties bij het verbinden van IT, finance en business om de toegevoegde waarde van IT te vergroten. Zo helpt het CIO’s met het verkrijgen van inzicht en grip op hun IT-uitgaven, en met het beheersen van hun cloudkosten.
Van Loon: “We zijn gespecialiseerd in Technology Business Management (TBM), een best-practise IT-kostenmanagement framework dat door en voor bedrijven is opgesteld. Op basis van dit framework en TBM-software helpen we klanten met het verkrijgen van gedetailleerde transparantie in technologiekosten.”
“Door de IT-uitgaven aan de bedrijfsstrategie te koppelen kunnen business investeringsbeslissingen met een grote IT-component gefundeerd genomen worden.”
It’s Value heeft binnen het TBM-domein een sterke (Europese) reputatie opgebouwd. Als erkenning van zijn sterke trackrecord werd het Nederlandse bureau begin deze maand door Apptio – marktleider op het gebied van TBM-software – verkozen tot ‘Regional Partner of the Year’ voor de EMEA-regio.
It’s Value heeft de afgelopen jaren onder meer FedEx, Fannie Mae, Jacobs Douwe Egberts, Rabobank, Royal Bank of Scotland, en Shell bijgestaan met TBM-advisering en -implementaties.
Jan Bosman, Managing Partner van Improven: “De beloning met deze award is een geweldig compliment voor het team van It’s Value! Apptio is de leidende softwareleverancier voor de ondersteuning bij de digitale transformatie op het gebied van technology financial management, cloud financial management en enterprise agile planning.”
Om de bekendheid van It’s Value in de markt en diens connectie met Improven verder te vergroten, heeft het bureau een nieuwe huisstijl aangenomen, die in lijn ligt met die van het moederbedrijf (qua vormgeving en kleuren). Ook is de tagline ‘An Improven company’ toegevoegd. De huisstijl is uitgerold zowel in Nederland als in het Verenigd Koninkrijk, waar It’s Value een kantoor heeft in Swindon.
Improven telt ruim 200 professionals. Dochteronderdeel House of Control, dat eind vorig jaar werd overgenomen, opereert nog altijd onder zijn eigen merknaam.