Sales en verkoop specialist RedFoxBlue opgericht
Laatste nieuws
-
::projective voegt management consultancy toe aan dienstverlening
-
Digitale duurzaamheid vergt investeringen in mensen, niet alleen in tech
-
EY-Parthenon voegt vijf nieuwe strategieconsultants toe aan team
-
Squadra zet procesmining in voor betere bedrijfsprocessen en customer journey
-
Governance netwerk Nationaal Register trekt KPMG aan als kennispartner
-
Studenten maken kennis met Magnitude Consulting tijdens inhousedag
-
Paul Postma verbonden als docent aan marketing leergangen van Nyenrode
-
Consultancy.nl en ProSpex onderzoeken B2B Sales & Marketing in advieswereld
-
Bedrijven ondervinden veel belemmeringen bij blockchain implementatie
-
Galan Groep: Kritiek op HSD en relatie met gemeente Den Haag is ongegrond
Marco Scheele en Paul van Hek hebben samen adviesbureau RedFoxBlue opgericht. Het boutique consultancykantoor gaat klanten helpen met het realiseren van omzetgroei en het optimaliseren van sales afdelingen. RedFoxBlue biedt diensten aan op het gebied van consultancy, coaching, training en/of interim management.
“Onze ambitie is om de beste sales club van Nederland te worden" aldus mede-oprichter Paul van Hek.
Over Marco Scheele
Marco Scheele heeft meerdere jaren werkervaring opgedaan in sales, o.a. als commercieel directeur van TTP, een grote ICT-dienstverlener en als management- en verkooptrainer binnen DOOR Training. Ook was hij actief als zelfstandig interim manager binnen het KNVB Sport- & Conferentie Centrum en als internationaal lobbyist namens 60 Nederlandse technische advies- bureaus binnen Nethconsult op het verwerven van grote, multilateraal gefinancierde openbare projecten (tendering). Marco Scheele heeft Bedrijfskunde gestudeerd aan de Erasmus Rotterdam School of Management.
Paul van Hek
Paul van Hek heeft tussen 1988 en 1997 jaren diverse commerciële directiefuncties bekleed bij uitgeefmaatschappijen VNU en Wegener. Eind 1997 maakte hij de overstap naar niche koffiebedrijf Scoot, waar hij Sales directeur was. Paul van Hek heeft een Executive MBA van de Erasmus School of Management, aangevuld met o.a. Nima C Marketing (RSM) en Leaderschip (Ashridge University).