Bureau Tromp versterkt team met Robert-Paul Kottman
Robert-Paul Kottman heeft zich als associate partner aangesloten bij het consultancyteam van Bureau Tromp.
Kottman brengt uitgebreide ervaring mee naar de verbeterspecialist. Vooral op het vlak van organisatieverbetering en transformaties heeft hij zijn sporen verdiend.
Hiervoor was hij onder meer werkzaam bij Boer & Croon, CSM en Thomas Cook, en als zelfstandig consultant leidde en begeleidde hij grote, complexe transformatietrajecten in binnen- en buitenland.
Bij Bureau Tromp gaat Kottman zich toeleggen op het verder uitbouwen van de consultancyactiviteiten, een van de drie business lines van het bureau naast het uitvoeren van verbeterprogramma’s en trainingen op het gebied van lean en six sigma.
“Iedere organisatie kan verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan het daadwerkelijk realiseren van een ultieme klantfocus. Hoe realiseer je dat? Daar helpen wij bij”, aldus Kottman. “Door het inzetten van lean helpen we organisaties de klantprocessen te optimaliseren en daarmee de klantwaarde significant te verhogen.”
Ook levert Bureau Tromp met zijn kennis van slimmer werken door lean en six sigma een bijdrage aan verbeterinitiatieven binnen de bedrijfsvoering. “Er valt veel te besparen door het elimineren van inefficiënties binnen bedrijfsprocessen en meer te winnen binnen bestaande kaders”, zegt Kottman.
“Het huidige tijdsgewricht vraagt nog meer om klantenbinding, maar vraagt organisaties ook kosten te beheersen om concurrerend te blijven en marges overeind te houden”, legt hij uit. “In deze periode is het belangrijk dat een organisatie het maximale potentieel realiseert. Ik lever hier heel graag mijn bijdrage aan en kijk er enorm naar uit om samen met mijn collega’s iedere organisatie slimmer te laten werken!”
Boudijn Driesen, managing partner bij Bureau Tromp, is verheugd met de komst van Kottman. “Robert-Paul combineert diepgaande kennis over verbetering en transformatie van organisaties met jarenlange ervaring op het gebied van organisatieadvisering. Met zijn expertise kunnen we onze klanten verder helpen continu te verbeteren.”