HubSpot-partner Bright Digital opent tweede vestiging in Amsterdam
Bright Digital, een advies- en implementatiebureau gespecialiseerd in HubSpot-oplossingen, heeft een nieuwe vestiging geopend in Amsterdam.
Sinds de oprichting in 2016 opereert Bright Digital vanuit zijn vestiging in Apeldoorn. Vanwege de sterk toenemende vraag naar zijn dienstverlening vanuit De Randstad heeft het bureau nu ook zijn vleugels uitgeslagen naar onze hoofdstad.
“Het zat er al een tijdje aan te komen”, vertelt Lambert van Asselt, marketing director van Bright Digital. “Ons kantoor op de Veluwe raakt steeds drukker bezet en de Randstad lonkt.”
Bright Digital helpt klanten met het verbeteren en digitaliseren van hun processen voor sales & marketing en customer relationship management (CRM). Het bureau richt zich qua technologiestack uitsluitend op HubSpot, een Amerikaanse CRM-softwareleverancier. Bright Digital mag zich een Diamond Partner noemen van HubSpot.
“We bieden klanten een full-service aanpak aan, van consultancy en design tot development services op basis van het HubSpot-platform”, zegt Johan Lammers, managing director van Bright Digital.
Vanuit het Amsterdamse kantoor aan het Prins Bernhardplein zal Bright Digital bestaande klanten in de regio bedienen en eveneens zijn pijlen richten op nieuwe klanten. Van Asselt: “De accounts die we bedienen worden steeds groter, en steeds vaker kiezen ook klanten uit het buitenland voor ons. Het ligt dan voor de hand om Amsterdam aan te wijzen voor een nieuwe vestiging, ook omdat veel organisaties in de hoofdstad gevestigd zijn.”
Lammers: “We breiden op deze manier onze propositie verder uit en zijn beter in staat om waar te maken waar we voor staan: het maximaal laten groeien van de business van onze klanten vanuit een full-service HubSpot-formule.”
Bij Bright Digital werken rond de 40 medewerkers. Het bureau is naast organische uitbreiding ook gegroeid door twee kleine overnames, van Cliptoo uit Veenendaal en Seefore uit Harderwijk.