Pricing strategy

Aanbieder
Type
Training
Kosten
€1.295,-
Duur
2 dagen
Aantal deelnemers
Onbekend
Doelgroep
Professionals
Taal
Nederlands

Klanten vinden veel dingen belangrijk maar waar willen ze nu echt voor betalen? Als je dat weet dan kun je echte keuzes maken die leiden tot meer winst, groei en klantfocus. Een belangrijke vraag die je daarvoor moet beantwoorden is: hoe bepaal je de juiste prijs? Of misschien beter gezegd: wat is de optimale waarde voor jouw product of dienst? Die vraag staat centraal in deze Pricing Strategy training waarbij theorie, voorbeelden uit de praktijk en onderzoeksmethoden elkaar afwisselen.

JE LEERT IN TWEE DAGEN

✔️ Leren denken in waarde
✔️ Effectieve assortimentsopbouw: inzicht in hoe je meer omzet en betere marge realiseert
✔️ Methoden en technieken inzetten om zelf met pricing aan de slag te kunnen gaan
✔️ Pro’s en Con’s van verschillende verdienmodellen
✔️ Meer waarde uit je klanten halen door het kennen van psychologische tips & trucs
✔️ 'No more money left on the table’

Deze training is ook beschikbaar in het Engels, kijk hier ›

VOOR WIE IS DEZE TRAINING BEDOELD?

Deze training is bedoeld voor marketeers, sales professionals, pricing specialisten die zoeken naar manieren om pricing verder te professionaliseren en daardoor meer marge te genereren. Voor deze training gaan we uit van minimaal HBO-denkniveau.

INCOMPANY EN MAATWERK 

Wil je met meer collega's samen deze training volgen? Dat kan! Heb jij een specifieke uitdaging of wil je elementen uit verschillende programma's combineren? Maatwerk is ook mogelijk. Lees meer ›

Klik hier voor meer informatie en inschrijven.

Algemene informatie

Aanbieder: The House of Marketing

Type: Training

Kosten: €1.295,-

Duur: 2 dagen

Aantal deelnemers: Onbekend

Doelgroep: Professionals

Taal: Nederlands

Meer opleidingen in Pricing

Meer opleidingen in Pricing

Opleiding Aanbieder Duur
Pricing strategy The House of Marketing The House of Marketing 2 dagen

Meer opleidingen van The House of Marketing

Meer opleidingen van The House of Marketing