Klanten vinden veel dingen belangrijk maar waar willen ze nu echt voor betalen? Als je dat weet dan kun je echte keuzes maken die leiden tot meer winst, groei en klantfocus. Een belangrijke vraag die je daarvoor moet beantwoorden is: hoe bepaal je de juiste prijs? Of misschien beter gezegd: wat is de optimale waarde voor jouw product of dienst? Die vraag staat centraal in deze Pricing Strategy training waarbij theorie, voorbeelden uit de praktijk en onderzoeksmethoden elkaar afwisselen.
JE LEERT IN TWEE DAGEN
✔️ Leren denken in waarde
✔️ Effectieve assortimentsopbouw: inzicht in hoe je meer omzet en betere marge realiseert
✔️ Methoden en technieken inzetten om zelf met pricing aan de slag te kunnen gaan
✔️ Pro’s en Con’s van verschillende verdienmodellen
✔️ Meer waarde uit je klanten halen door het kennen van psychologische tips & trucs
✔️ 'No more money left on the table’
Deze training is ook beschikbaar in het Engels, kijk hier ›
VOOR WIE IS DEZE TRAINING BEDOELD?
Deze training is bedoeld voor marketeers, sales professionals, pricing specialisten die zoeken naar manieren om pricing verder te professionaliseren en daardoor meer marge te genereren. Voor deze training gaan we uit van minimaal HBO-denkniveau.
INCOMPANY EN MAATWERK
Wil je met meer collega's samen deze training volgen? Dat kan! Heb jij een specifieke uitdaging of wil je elementen uit verschillende programma's combineren? Maatwerk is ook mogelijk. Lees meer ›
Algemene informatie
Aanbieder: The House of Marketing
Type: Training
Kosten: €1.295,-
Duur: 2 dagen
Aantal deelnemers: Onbekend
Doelgroep: Professionals
Taal: Nederlands