Ordina lanceert nieuwe branding en wervingscampagne
Ordina lanceert een nieuwe campagne in Nederland. In deze campagne toont Ordina de mens achter het bedrijf. De campagneuitingen zijn vanaf vandaag te zien en te horen in dagbladen en op diverse radiostations. Vanaf februari is de campagne bovendien te zien op diverse websites en in verschillende managementmagazines en vakbladen. Om de campagne kracht bij te zetten is vandaag tevens een speciale campagnewebsite live gegaan.
De campagne is ontwikkeld na een herpositioneringstraject, dat ondermeer heeft geresulteerd in de nieuwe pay off: connectivate. Connectivate brengt de kern van Ordina tot uiting. Ordina is de partij die door te verbinden, organisaties in beweging brengt. Door diepgaande kennis van haar klanten en van de lokale markt kan Ordina de juiste partijen aan elkaar verbinden en verandering in gang zetten. Ordina gelooft erin dat het samenbrengen van kennis over de eigen organisatiegrenzen heen het resultaat voor haar klanten verbetert. Zo brengt Ordina ‘Connectivate’ in de praktijk.
“Verbindingen maken door eerlijk en dichtbij te zijn. Dat is waar de campagne over gaat”, zegt Wouter van Essenberg, Directeur Marketing bij het adviesbureau “Echte mensen, dat zijn we. En eerlijk. We zeggen waar het op staat, zodat klanten en collega’s weten waar ze aan toe zijn. De mensen van Ordina zijn dichtbij. Geen grote internationale speler op grote afstand. Maar we zijn wel zo groot dat we gerenommeerde bedrijven als klant hebben, voor wie we uitdagende opdrachten uitvoeren.”
Om het persoonlijke en eerlijke karakter te benadrukken, hebben medewerkers van Ordina een actieve rol in de campagne. Zowel in de printadvertenties, op connectivate.nl en op de radio tonen zij het gezicht van Ordina.