Ordina lanceert nieuwe branding en wervingscampagne

01 februari 2011 Ordina

Ordina lanceert een nieuwe campagne in Nederland. In deze campagne toont Ordina de mens achter het bedrijf. De campagneuitingen zijn vanaf vandaag te zien en te horen in dagbladen en op diverse radiostations. Vanaf februari is de campagne bovendien te zien op diverse websites en in verschillende managementmagazines en vakbladen. Om de campagne kracht bij te zetten is vandaag tevens een speciale campagnewebsite live gegaan.

De campagne is ontwikkeld na een herpositioneringstraject, dat ondermeer heeft geresulteerd in de nieuwe pay off: connectivate. Connectivate brengt de kern van Ordina tot uiting. Ordina is de partij die door te verbinden, organisaties in beweging brengt. Door diepgaande kennis van haar klanten en van de lokale markt kan Ordina de juiste partijen aan elkaar verbinden en verandering in gang zetten. Ordina gelooft erin dat het samenbrengen van kennis over de eigen organisatiegrenzen heen het resultaat voor haar klanten verbetert. Zo brengt Ordina ‘Connectivate’ in de praktijk.

“Verbindingen maken door eerlijk en dichtbij te zijn. Dat is waar de campagne over gaat”, zegt Wouter van Essenberg, Directeur Marketing bij het adviesbureau “Echte mensen, dat zijn we. En eerlijk. We zeggen waar het op staat, zodat klanten en collega’s weten waar ze aan toe zijn. De mensen van Ordina zijn dichtbij. Geen grote internationale speler op grote afstand. Maar we zijn wel zo groot dat we gerenommeerde bedrijven als klant hebben, voor wie we uitdagende opdrachten uitvoeren.”

Om het persoonlijke en eerlijke karakter te benadrukken, hebben medewerkers van Ordina een actieve rol in de campagne. Zowel in de printadvertenties, op connectivate.nl en op de radio tonen zij het gezicht van Ordina.

Nieuws

×
A.T. Kearney Accenture ACE Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Avantage Reply B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Corporate Finance Boer & Croon Management Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Considerati Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting flowresulting Front Consulting Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo innogy Consulting INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants JBR JBR Interim Executives Kirkman Company KplusV KPMG Kruger KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnitude Consulting Magnus Marktlink McKinsey & Company Mercer Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Möbius Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group OrangeX Ordina Oxyma p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Scenter Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron Business Consulting TEN HAVE Change Management The Next Organization Turner TWST Twynstra Gudde UMS Group UniPartners UPD Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup Young Advisory Group Zestgroup