Marloes Thonissen wint SeederDeBoer 3MA scriptieprijs
Marloes Thönissen heeft de SeederDeBoer Scriptieprijs 2009 gewonnen. Haar scriptie behandelt het thema authentiek leiderschap: "The effect of authentic leadership on job performance and job satisfaction and the mediating role of psychological capital". Marloes wint naast erkenning ook een geldprijs van € 2,000, twee dagen meelopen in SeederDeBoer projecten met partners van het adviesbureau en een rondetafel met een aantal toonaangevende bedrijven.
Het adviesbureau reikt, in samenwerking met 3MA (Maastricht Marketing Management Association) de scriptieprijs voor de derde keer uit.
Studenten konden tot 31 december 2009 hun scriptie insturen om mee te dingen naar de Scriptieprijs 2009. Uit alle inzendingen heeft SeederDeBoer drie scripties geselecteerd. De jury - bestaande uit Hans Kasper, Wil Foppen en Rita Walczuch (hoogleraren aan de Universiteit Maastricht) en Pieter de Boer (mede-oprichter van SeederDeBoer) - heeft hier vervolgens de beste scriptie uit gekozen. Tijdens een diner in restaurant Rozemarijn te Maastricht vond de prijsuitreiking plaats.
Vorige winnaars
In 2008 won Jordi Schoffelen met zijn scriptie; ‘Joining the Online Club', over de kracht en risico's van Virtual Communities. In 2007 won Paul van Merrienboer de SeederDeBoer Scriptieprijs met zijn scriptie over ingredient branding: ‘Will a Company Always be Known By the Company it Keeps'.