Deloitte lanceert wereldwijde campagne
Branding adviesbureau The Partners en geïntegreerd agentschap Muir Howard hebben een nieuwe wereldwijde reclamecampagne voor adviesbureau Deloitte gemaakt om “de grenzen van taal en cultuur te overstijgen”. Het maken van de campagne, die beschikbaar wordt gemaakt voor lokale Deloitte bedrijven in de 142 landen waarin het actief is, heeft 6 maanden geduurd.
De reclames maken gebruik van vetgedrukte voorstellingen en letters en pakkende afbeeldingen, die duidelijk moeten maken dat het concept “flexibel en pragmatisch genoeg is voor lokale aanpassingen en creaties, op een snel-draaiende maar goedkope basis”, volgens de agentschappen.
De uitvoering en het inpassen op een lokaal niveau zijn de sleutels van de campagne, wat getest is in Engeland en Australië. Leden van Deloitte worden aangemoedigd om het concept te gebruiken voor het ontwikkelen van hun eigen campagnes die aansluiten bij de lokale markten.
Jim Prior, managing partner bij The Partners, zei: “Dit concept… zal ook op lange termijn blijven bestaan en stand-out en consistentie creëren voor Deloitte, een complexe organisatie met een breed spectrum aan service en publiek. “De opzet van de campagne is eenvoud, dat Deloitte de gelegenheid geeft een sterk point of view uiteen te zetten, wanneer het nu gaat over zaken en marktgerelateerde onderwerpen, of een specifieke serviceaanbieding, of het rekruteren van talent.”