Nolan, Norton & Co. lanceert Competing on Information

22 juni 2011 Consultancy.nl

Geïnspireerd door het recente succes van datagedreven bedrijven in het creëren van nieuwe business modellen, lanceert Nolan, Norton & Co. (NNC) het initiatief Competing on Information, zie ook competingoninformation.com Dit initiatief is ontstaan vanuit de overtuiging dat ook traditionele bedrijven in toenemende mate, de informatie waarover zij (kunnen) beschikken zullen inzetten binnen hun klantwaardeproposities en dat de bedrijven die dit succesvol doen de outperformers van de toekomst zullen zijn.

“De positieve feedback en enthousiaste respons tijdens onze voorbereidingen bevestigen ons geloof dat Competing on Information een van de sleutelonderwerpen op de bestuursagenda van de komende tien jaar zal zijn. Met ons initiatief hopen we een platform te lanceren, dat de kennis rondom dit nog relatief onontgonnen onderwerp verder uitbouwt, liefst in een co-creatie met meer en minder ervaren marktspelers en de wetenschap”, aldus Ger Damen, Managing Partner van NNC.

Met het initiatief wil NNC bedrijven inspireren om op een onconventionele manier naar hun informatiepotentieel te kijken. “We zullen een gestructureerd raamwerk aanbieden, waarmee bedrijven de uitdagingen en discontinuïteiten van het fenomeen Competing on Information kunnen analyseren. Naast literatuurstudie en analyse van praktijk cases hopen we in contact te komen met een grote en diverse groep van bedrijven, waarmee we gedachten en ervaringen kunnen uitwisselen. Eerst door een enquête te houden, later door een beperkt aantal diepte-interviews af te nemen”, vervolgt Ger Damen.

Competing on Information via Social Media
Voor meer informatie zie onze app competingoninformation.com of volg ons via Twitter: @CompetingonInfo, via de Competing on Information blog en/of wordt lid van de LinkedIn-groep “Competing on Information”. Op deze kanalen worden frequent updates geplaatst en discussies rondom relevante onderwerpen gevoerd.

Nieuws

×
A.T. Kearney Accenture ACE Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Avantage Reply B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Corporate Finance Boer & Croon Management Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Considerati Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting flowresulting Front Consulting Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo innogy Consulting INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants JBR JBR Interim Executives Kirkman Company KplusV KPMG Kruger KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnitude Consulting Magnus Marktlink McKinsey & Company Mercer Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Möbius Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group OrangeX Ordina Oxyma p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Scenter Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron Business Consulting TEN HAVE Change Management The Next Organization Turner TWST Twynstra Gudde UMS Group UniPartners UPD Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup Young Advisory Group Zestgroup