Accenture implemeteert Sales Force tool bij L'Oreal
L’Oreal heeft Accenture ingehuurd om zijn field sales operations te ondersteunen. Het adviesbureau werd geselecteerd om zijn Accenture CAS softwareplatform te implementeren in de field sales operations van L’Oreal Verenigd Koninkrijk en Ierland. Accenture CAS is een sales force automation-tool, die is ontwikkeld voor de consumentengoederenindustrie. Met de tool kan verkooppersoneel de klantendata onderhouden door middel van een mobiel softwareplatform. De financiële voorwaarden van de overeenkomst zijn niet bekendgemaakt.
De Accenture CAS software, voorheen bekend als CAS 8, geeft L’Oreal een dynamische blik op de klantinteracties. L’Oreal kan daarmee zijn relaties met handelspartners onderhouden en nieuwe betrekkingen opbouwen.
“We hebben een sales force automation-applicatie nodig die de complexiteit van drie verschillende zakendivisies in twee totaal verschillende markten kan ondersteunen. Tegelijkertijd hebben we een kosteneffectieve oplossing nodig die in lijn is met ons IT-budget”, zei Graham Burchell, IT-directeur van L’Oreal UK. “We kozen voor Accenture CAS, omdat we konden zien dat hun gespecialiseerde consumentengoederenapplicatie past bij de manier waarop wij vandaag de dag werken en ook in de toekomst willen werken.”
“Accenture CAS is voor veel toonaangevende consumentengoederenfirma’s het platform van hun keuze om technologische transformatieprogramma’s aan te sturen”, zei Stefan Joneck, die Accenture’s CAS software-kantoor leidt. “L’Oreal is een langetermijnklant en het Accenture-team kijkt ernaar uit om L’Oreal haar field sales operations in het VK en Ierland te helpen.”