Innovation Boosters gaat verder als The Can Do Company
Innovation Boosters, een Amsterdam bureau gespecialiseerd in het aanjagen van innovatie en doorvoeren van verandering, is deze week omgedoopt naar The Can Do Company.
Sinds de oprichting in 2012 is Innovation Boosters uitgegroeid tot een bekende naam in de Nederlandse adviesmarkt. “We zijn een strategische executiepartner voor organisaties die voor grote transities staan. Denk aan cultuurverandering, het opbouwen van sterke product- en dienstportfolio’s of het versnellen van de innovatieportefeuille”, zegt Wieke Wernink-Dijkstra, Managing Partner van The Can Do Company.
Het team telt vandaag de dag rond de 25 professionals. Zij werken voor grote multinationals als AkzoNobel en Unilever, bedrijven als Alliander, PGGM en DHB Bank en non-profits zoals Unicef.
Gevraagd waarom de firma afscheid neemt van een vertrouwde naam, wijst Wernink-Dijkstra op de ontwikkeling die de afgelopen jaren is doorgemaakt. “The Can Do Company sluit perfect aansluit bij wat we écht doen: het aanpakken van businesstransformatie en innovatie om organisaties toekomstbestendig te maken.”
“We helpen leiders niet alleen om relevant te blijven voor de buitenwereld met nieuwe waardecreatie, maar ook om intern de veranderingen door te voeren die nodig zijn. Onze nieuwe naam legt de nadruk op actie. Niet zomaar actie, maar de juiste stappen zetten om strategische doelen werkelijkheid te maken.”
Het bureau heeft deze aanpak intern de toepasselijke naam ‘candoism’ gegeven. “Candoism is wat ons betreft een ‘state of mind’ die ervoor zorgt dat je als leider ook effectief wordt in je veranderkracht. Hiermee kan je je impact vergroten en versnelling realiseren, met als doel duurzaam resultaat te behalen”, zegt Wernink-Dijkstra.
De rebranding naar The Can Do Company valt samen met een andere grote mijlpaal: een nieuwe werkplek. Begin deze week is het team ingetrokken in een nieuw kantoor in Sarphati Plaza, aan het Rhijnspoorplein in Amsterdam.
