Lot of Happiness haalt Draft Digital aan boord voor marketingwerk
Kansspelbedrijf Lot of Happiness heeft een strategische samenwerking gesloten met Draft Digital.
Als onderdeel van de samenwerking gaat Draft Digital het marketingteam van Lot of Happiness helpen bij het bouwen van een onderscheidende digitale marketingstrategie. Doelstelling hierachter is om via marketingactiviteiten een breder publiek te bereiken en de marktpositie uit te bouwen.
Lot of Happiness is één van de loterijen van Fairshare, een onafhankelijke loterijorganisatie die zich inzet voor de goededoelensector. Lot of Happiness steunt vooral goede doelen die zich inzetten voor de gezondheid en welzijn van kinderen.
“Lot of Happiness draait om positieve impact maken. Dit doen we doordat we zo’n 50% van onze inkomsten afdragen aan goede doelen die bijdragen aan het welzijn van het kind”, aldus Frits van der Laan, CMO bij Lot of Happiness.
“De samenwerking met Draft Digital (voormalig 4to9) sluit perfect aan bij onze ambitie om bekender te worden en te groeien in een volwassen loterijenmarkt. We geloven dat deze samenwerking ons zal helpen om nog meer onderscheidend te worden en meer deelnemers te bereiken en aan ons te binden.”
Samen met Draft Digital wil Lot of Happiness bouwen aan een toekomstvaste marketingorganisatie, en op technisch vlak de marketingactiviteiten integreren met het CRM-systeem. “We willen een langdurende impact hebben op de manier waarop deelnemers zich binden aan Lot of Happiness en haar goede doelen”, zegt Van der Laan.
“We kijken ernaar uit om bij te dragen aan de doelstellingen van Lot of Happiness, in een jaar dat heel bepalend voor hen zal zijn”, zegt Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital.