Online marketingbureau 4to9 verder als Draft Digital
Online marketingbureau 4to9 is per vandaag gerebrand naar Draft Digital.
De rebranding komt circa een jaar na de lancering van 4to9. De start-up is begin vorig jaar opgericht door Lars Postmus en Erik Hornung, beiden doorgewinterde professionals met een achtergrond bij Oogst, Merkle en Dentsu.
“Wij hebben als doel om het vakmanschap weer terug te brengen in de digitale marketing. Dat is tot op heden aardig gelukt – we hebben in het afgelopen jaar een sterke ontwikkeling doorgemaakt. De oude merknaam dekte de lading minder goed en gaf soms ook verwarring”, zegt Postmus.
Hornung voegt toe: “Het doel van deze naamsverandering is om onze visie op online marketing te onderstrepen. Onze insteek is: er is altijd ruimte voor verbetering. Onze nieuwe naam Draft benadrukt dit: het is nooit af en moet altijd beter. Naast resultaat groei speelt het overbrengen van kennis en kunde van online marketing ook een grote rol.”
De keuze voor Digital in de naam onderstreept de belangrijke rol van digitalisering in het marketingvak. Zowel via het onlinekanaal, als in het automatiseren van de marketingprocessen.
Draft Digital ondersteunt klanten met strategisch advies, inkoop en optimalisatie van online media, content, online analytics, en kennisontwikkeling.
“Wij richten ons op het snel halen van online groei volgens een duidelijk plan, met bewezen oplossingen en met de beste professionals. Met advies, advertentiecampagnes, AI-implementatie of trainingen”, zegt Postmus. “Het rendement op online marketing en innovatie is altijd leidend.”
Draft Digital werkt voor klanten als Lot of Happiness, Pricewise, Centraal Beheer en Urban Nature Culture Amsterdam.