SparkOptimus organiseert roundtable voor Marketeers
Op 31 mei organiseert digitaal consultancybureau SparkOptimus een Ronde Tafel voor Marketing Directeuren. Topmanagers uit de reis-, verzekering-, banken- en telecombranche zullen aanwezig zijn tijdens het event. Belangrijkste thema wordt hoe online, mobile en social media kan zorgen voor groeikansen in de crisis. Daarnaast zullen de partners van SparkOptimus, Alexandra Jankovich en Tom Voskes, cliënten cases van het adviesbureau presenteren.
Circa 25 marketing directeuren zullen aanwezig zijn, waaronder Erik Varwijk (KLM), Arno IJssels (ABNAmro), Otto Ambagtsheer (Schiphol), Naomi Bisschop (Rabobank), Albert Vergeer (KPN), Lucas Kreutzer (ASR), Hugo Suidman (KPN) en Jacqueline Smit (Microsoft).
KLM best practice
Een van de deelnemers en presentatoren wordt Erik Varwijk, managing director bij KLM. De luchtvaartmaatschappij staat bekend als een ‘best practice’ op social media gebied. Daarnaast zal de KLM manager dieper ingaan op de recente lancering van de KLM Trip Planner.
Retail ronde tafel
In maart organiseerde SparkOptimus een ronde tafel voor CEO’s van retailbedrijven.