BearingPoint: Customer Centric DNA Awards 2012
Bearingpoint en TNS NIPO hebben de genomineerden voor de Customer Centric DNA Awards 2012 bekendgemaakt. De partners reiken dit jaar voor de tweede keer de Customer Centric DNA Awards uit aan bedrijven die er dit jaar het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact. Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die het meest klantgericht ondernemen. Op 10 mei in Duin & Kruidberg worden de winnaars bekendgemaakt door Jort Kelder.
De drie genomineerden per sector zijn:
• Automotive: Audi, Mercedes en Toyota
• Banken: ASN Bank, Rabobank en Triodos
• Energieaanbieders: Delta, Eneco en Greenchoice
• Internetproviders: XS4ALL, UPC en Ziggo
• Mobiele telefoonaanbieders: Hi, T-Mobile en Vodafone
• Online retail: Amazon.com, H&M en V&D
• Retail: Bijenkorf, Hema en IKEA
• Supermarkten: Jumbo, Lidl en Vomar
• Verzekeringen: Ditzo, FBTO en Univé
• Zorgverzekeringen: CZ, OHRA en Univé
2011 Customer Centric DNA Awards
Vorig jaar werd de award uitgereikt in acht sectoren. Een overzicht van de winnaars van 2011:
• Automotive: Toyota
• Banken: ASN Bank
• Energie: Delta
• Internet: Xs4All
• Mobiele telefonie: KPN
• Supermarkten: Jumbo
• Verzekeraars: Univé
• Olie & Gas: Total