Wunderman Thompson voegt Carola Verschoor toe aan MT

09 december 2021 Consultancy.nl 2 min. leestijd
Meer nieuws over

De Nederlandse tak van Wunderman Thompson heeft Carola Verschoor aan boord gehaald als bestuurder.

Met de komst van Carola Verschoor in de rol van Strategy & Experience Design Officer is het managementteam van Wunderman Thompson in ons land compleet. Het bureau wordt geleid door Mariska Wilschut, en ook Carlos Camacho maakt deelt van het driekoppige bestuur.

Verschoor brengt meer dan twee decennia aan ervaring in innovatie, marketing en experience design naar het bureau. Ze werkte onder meer voor grote bedrijven als Royal HaskoningDHV, Douwe Egberts, Kraft Foods, Danone en Coca Cola (vooral in marketing en branding), daarnaast heeft ze ook jarenlang haar eigen creative agencies geleid.

Carola Verschoor, Strategy & Experience Design Officer, Wunderman Thompson

“Na een carrière van meer dan 25 jaar, kies ik met overtuiging voor Wunderman Thompson. We leven in een tijdperk waarin het veranderen van de narrative cruciaal is om vorm te geven aan een betere toekomst voor allen. De rol van bedrijven en merken is daarin onmisbaar. Daar draag ik vanuit deze rol graag aan bij. Vooruitdenken met de klant, ons verdiepen in de hedendaagse vraagstukken en het verschil maken vanuit creatieve transformatie is daarbij het doel.”

Verschoor geeft leiding aan Strategy-afdeling van het bureau. Ze zal hierbij nauw optrekken met de andere units van het bureau (creativiteit, consultancy en technologie). “Ik ben een voorstander van het bundelen van krachten, het integreren van vaardigheden en kennis.”

Wilschut over de benoeming “Ik ben enorm trots dat Carola voor Wunderman Thompson heeft gekozen. Ze ademt vernieuwing en brengt veel ervaring en nieuwe skills mee naar ons bureau. Haar innovatieve perspectief opent vele mogelijkheden, vanuit nieuwe strategische vragen en een prikkelende nieuwsgierigheid naar de vele mogelijkheden van reclame en communicatie in de huidige tijd.”

Camacho vult aan: “Fantastisch om Carola aan boord te hebben. We werken nu al met veel plezier samen en ons creatieve werk wordt hierdoor alleen maar beter.”

Wunderman Thompson (een onderdeel van reclamegigant WPP Group) heeft wereldwijd zo’n 200 kantoren in 90 landen. Het Nederlandse kantoor is gevestigd in Amsterdam.