Jonna van Kampen wordt executive bij Wunderman Thompson
Zakelijke dienstverlener Wunderman Thompson heeft Jonna van Kampen aangesteld als Chief Commercial Officer.
Jonna van Kampen maakt de overstap naar de Nederlandse tak van Wunderman Thompson van Nomads, een creatief en digitaal bureau. Daar was ze de afgelopen drie jaar verantwoordelijk voor de creative consultancy dienstverlening aan grote klanten als Procter & Gamble, Air France KLM, HOYA Vision Care en Airbnb.
Eerder in haar loopbaan werkte ze voor Nomads in Singapore, digital agencies We Are Social en Lean Mean Fighting Machine in Londen, en zo’n drie jaar voor DPG Media in de rol van Director Business Development.
In haar nieuwe rol (de Chief Commercial Officer is een nieuw gecreëerde rol binnen het bureau) gaat Van Kampen zich richten op twee doelen. Ten eerste, het uitbouwen van het aantal klanten en opdrachten. Daarnaast heeft ze de taak gekregen om de samenwerking binnen het bedrijf naar een hoger niveau te tillen, met als doel om nog meer een end-to-end servicepropositie te kunnen aanbieden.
Wunderman Thompson is actief op drie gebieden: creative werk, advies op het vlak van branding en customer experience, en marketingtechnologie.
Erwin Jansen, de CEO van Wunderman Thompson in de Benelux, zegt over de komst van Van Kampen: “Jonna heeft een grote dosis commercieel en strategisch inzicht die we zowel intern als extern gaan inzetten met als doel end-to-end service te bieden om zodoende een sterke strategische en creatieve partner voor onze klanten te zijn.”
“Met Jonna halen we iemand in huis die zowel lokale als internationale klanten verder kan helpen door inzicht te geven in alle mogelijke contactmomenten met de doelgroep en daar concrete oplossingen voor kan bieden. Ze ziet kansen waar anderen deze nog moeten ontdekken en is daarmee een sterke partner voor onze klanten en interne teams”, vult Managing Director Mariska Wilschut aan.