Wilbert Stevens sluit zich aan bij Advice That Works
Advice That Works, een boutique adviesbureau uit Den Bosch, heeft zijn team versterkt met de zeer ervaren professional Wilbert Stevens.
In zijn nieuwe rol als partner gaat Stevens zich vooral bezighouden met het adviseren en begeleiden van organisaties op het gebied van organisatieontwikkeling, fusies & overnames en herstructureringstrajecten. Stevens brengt meer dan dertig jaar ervaring in deze expertisegebieden mee naar het bureau, vooral opgedaan in de automotivesector, maar ook in de retail- en wholesalebranches.
Hiervoor was Stevens werkzaam op het vlak van business development voor Opel en Groupe PSA (Peugeot, Citroën en Vauxhall), als bedrijfsadviseur bij verschillende autobedrijven en als leidinggevende bij een autodealer. Ook vervulde hij meer dan veertien jaar verschillende sales & marketingrollen bij DAF Trucks.
Daarnaast heeft Stevens jarenlang als zelfstandig consultant gewerkt. “Zijn kennis en ervaring van verbeterprogramma’s, het begeleiden van organisaties in de ontwikkeling van strategische en prestatieverbeterprojecten zijn een belangrijke aanwinst voor Advice That Works”, zegt Onno Adriaanse, die begin 2017 aan de wieg stond van het adviesbureau.
Focus op automotive
Stevens zal zich in zijn nieuwe rol blijven focussen op opdrachtgevers in de automotivesector, waaronder dealers. “Natuurlijk zijn de meeste dealerbedrijven prima in staat om de operationele gang van zaken zelf op de rit te houden, maar in deze tijden van disruptie komen er nieuwe, onbekende vraagstukken op directietafels. Een vertrouwelijk gesprek met een externe expert om daarin te klankborden en de koers van het bedrijf aan de actualiteit aan te passen kan verrijkend en inspirerend zijn”, aldus de kersverse partner.
Hij voegt toe: “De ‘hands-on’ werkwijze van Advice That Works ligt me goed, en ik zie er dan ook naar uit om me met hen te verbinden en aan het automotive-distributienetwerk waarde toe te voegen.”
Oprichter Adriaanse is verheugd met de uitbreiding. “Want”, zo verwacht hij, “de groeiende vraag naar ervaren adviseurs met een eigen visie op de ontwikkelingen in de automobielsector zet door. De op handen zijnde veranderingen in de dealernetwerken en de impact daarvan, en de houdbaarheid van het huidige businessmodel zullen de vraag naar deskundige ondersteuning in de komende jaren vergroten.”
Andere partners binnen Advice That Works zijn Wouter Uijtenhoorn, Henk van ’t End en Juul Adriaanse.