Kearney promoveert Elisabeth Philipse en Pim Rossen
Wereldwijd strategisch consultancybureau heeft verschillende promoties aangekondigd in zijn Nederlandse team, waaronder twee Principal-benoemingen.
Zowel Elisabeth Philipse als Pim Rossen werken inmiddels negen jaar bij Kearney en zetten nu de stap naar Principal – het niveau onder Partner. Remko de Bruijn, Partner bij Kearney (en volgens The Guardian een Diversity Champion) over de carrièremijlpaal voor het duo: “Elisabeth en Pim hebben allebei uitstekende resultaten geleverd aan onze klanten en genieten het volste vertrouwen van het partnerteam.”
Philipse is lid van de Global Consumer & Retail-praktijk van Kearney. Ze specialiseert zich in goeistrategie, fusies en overnames, inkoop, organisatieontwerp, sales & marketing en digitale transformatie, met een focus op bedrijven in de segmenten food & beverage, personal health, beauty en online retail.
Eerder in haar carrière werkte ze meer dan twee jaar vanuit het kantoor van Kearney in New York.
Rossen maakt deel uit van de Strategic Operations-praktijk van het adviesbedrijf, en focust zich op klanten in de hightech-, energie- en productiesectoren. Hij kwam in de zomer van 2012 bij het bedrijf werken, nadat hij Kearney eerder had ontmoet tijdens het Strategy Challenge wervingsevenement. Rossen specialiseert zich in onderwerpen als strategische transformatie, supply chain management, inkoop en operational excellence.
Het Amsterdamse kantoor van Kearney heeft ook per begin juli ook tien Senior Business Analysts gepromoveerd tot Manager, en een andere groep Business Analysts (het instapniveau bij het adviesbureau) gepromoveerd tot Senior Business Analyst.
In Nederland heeft Kearney een team van zo'n 75 partners en consultants. Het bedrijf is sinds 1980 actief in ons land.