Dominic Jahangier en Andrea Kneppers starten bij TNXTO
The Next Organization (TNXTO) heeft zich versterkt met Dominic Jahangier en Andrea Kneppers. Jahangier richt zich als manager op vraagstukken rond digital, terwijl Kneppers TNXTO vanuit haar eigen onderneming helpt op het gebied van marketing.
Dominic Jahangier kent TNXTO al een kleine vijf jaar. In 2016 was hij betrokken bij de opstart van de Solutions-tak van het Bussumse adviesbureau. Terwijl hij in de jaren daarop zijn master ICT in Business doorliep werkte hij nog aan verschillende projecten samen met TNXTO.
Nu het bureau ook een volwaardige Digital-tak opzet en Jahangier zijn master heeft voltooid, was dit hét moment “om The Next Organization nog steviger vast te pakken”, zo vertelt Jahangier enthousiast. Hij brengt brede ICT-ervaring mee, “van applicatiedevelopment en infrastructuren tot enterprise-architecturen”, en werkte als zelfstandige aan projecten “over het gehele spectrum van ICT voor verschillende opdrachtgevers”.
Met zijn master op zak beschikt hij naast deze ICT-ervaring inmiddels ook over kennis van business, samen een veelgevraagde combinatie in het hedendaagse bedrijfslandschap. “Ik ga me richten op alle digital-vraagstukken”, geeft hij aan. “Denk aan digitale strategieën waaronder e-commercestrategieën, enterprise-achitecturen, solution development en de begeleiding van integratietrajecten.”
Inmiddels heeft Jahangier de eerste weken erop zitten en geniet geregeld van het mooie kantoor van TNXTO, de Watertoren.
“Hier hebben we veel ruimte om samen te sparren over vraagstukken en van elkaar te leren. Ik kijk ernaar uit dat we hier weer met het hele team samen kunnen komen. Naast de projecten waar ik aan werk was er onlangs ook een digitale kennisdag. Onze collega’s hebben ieder hun eigen kennisgebied en deelden tijdens deze dag kennis over diverse onderwerpen, waarna we hier in workshopvorm direct mee aan de slag gingen. Dit maakt het werken bij The Next Organization niet alleen uitdagend maar ook heel leerzaam.”
Andrea Kneppers ondersteunt TNXTO sinds vorige maand op het gebied van marketing. Daarmee heeft ze meteen een mooie opdrachtgever binnengehaald, want ze is nét begonnen als ondernemer. Vanuit haar eigen bedrijf &DREA helpt ze bedrijven met marketing, social media en projectmanagement.
“Ik ben op LinkedIn connected met TNXTO-adviseur Imke van der Linden en zij zag dat ik mijn eigen bedrijf ging beginnen in marketing”, vertelt Kneppers. “The Next Organization was op zoek naar iemand voor hun marketing en externe communicatie, dus zodoende heeft Imke mij een berichtje gestuurd. Tijdens de gesprekken die volgden was er meteen een klik. TNXTO is innovatief en verricht ontzettend goed werk met mensen die met passie doen wat ze leuk vinden, en dat spreekt mij heel erg aan en is een goede fit.”
Tot voor kort werkte Kneppers als marketing project manager voor SWIM GYM, een bedrijf dat zwemmers online coaching aanbiedt. Haar rol daar vormde in zekere zin een brug tussen haar nieuwe onderneming en haar voorgaande loopbaan, want ondanks dat ze pas 28 is, heeft Kneppers er al een hele carrière opzitten: als zwemster kwam ze uit op het hoogste niveau. Zo zwom ze op de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro en won datzelfde jaar op het EK langebaan brons op de 4x200 meter vrije slag.
Terwijl marketing en zwemmen op het eerste oog ver uit elkaar liggen, neemt Kneppers de nodige lessen mee uit haar vorige carrière: “Topsport en het bedrijfsleven hebben meer raakvlakken dan ik in eerste instantie dacht. Er zijn zoveel dingen die ik herken. In topsport is ‘good never good enough’. Ik heb de topsport ook gecombineerd met twee universitaire bachelors, dat vergt de nodige creativiteit, flexibiliteit en doorzettingsvermogen. Hard werken is mij ook niet vreemd. Dit zijn allemaal dingen waar ik in het bedrijfsleven veel aan heb.”