Imen Laroussi volgt Hans Cloosterman op bij Eiffel

01 juli 2020 Consultancy.nl
Profiel
Meer nieuws over

Na twintig jaar bij Eiffel te hebben gewerkt slaat Hans Cloosterman een andere weg in. De marketing & communicatie directeur wordt opgevolgd door Imen Laroussi. 

Het is voor de zakelijke dienstverlener uit Arnhem de tweede wissel binnen het managementteam in korte tijd. In maart begon Gert-Jan Meppelink als algemeen directeur van het interimbureau. Hij was hiervoor onder meer Chief Transformation & HR Officer bij ABN Amro.

Laroussi heeft net als Meppelink een rijk verleden bij de bank. Ze werkte ruim tien jaar bij ABN AMRO tussen 2005 en 2015. In haar laatste functie vervulde ze er een leidende rol in de Marketing & Communication afdeling binnen de retail banking divisie. De afgelopen vier jaar heeft ze gewerkt voor Landal GreenParks, een van de grootste aanbieders van vakantieparken in ons land.

Imen Laroussi, Marketing Communication Director bij EIFFEL

Bij Landal was Laroussi verantwoordelijk voor het merkenbeleid. Samen met haar internationale team heeft zij zich toegelegd op de positionering van de merken, de visuele identiteit en campagnes. In de campagnes was zij verantwoordelijk voor de communicatiestrategie, creatie en implementatie.

“Imen is een ervaren communicatiedeskundige uit de leisure en financial branche”, zegt Meppelink, om daar aan toe te voegen: “Zij zal een stevige impuls geven aan het merk Eiffel.”

Eiffel is met zo’n 500 interim professionals een van de grotere interimbureaus van Nederland. Het bedrijf richt zich op drie gebieden: procesmanagement, finance & risk en legal. Het kantoor uit Arnhem wordt geleid door een driekoppig bestuur bestaande uit topman Meppelink, Bram van Beetz en Karima van Zadelhoff-Charrat.

Laroussi is nog tot 1 september 2020 werkzaam bij Landal GreenParks. Wat Cloosterman hierna gaat doen is niet bekend, wel geeft hij aan “bewust” een andere richting in te slaan in zijn carrière. “Ik volg mijn hart en ben van plan om met mijn passie en drive aan een heel ander type organisatie waarde toe te voegen.”