The Next Organization zet voet aan de grond in Frankrijk

26 september 2019 Consultancy.nl
Meer nieuws over

The Next Organization, een Nederlands consultancybureau dat zich toelegt op ‘strategic marketing’, slaat zijn vleugels uit naar Frankrijk. Om voet aan de grond te krijgen in Europa’s op twee na grootste consultancymarkt zal Yasin Sahhar verhuizen naar Franse hoofdstad Parijs.

“Bonjour Paris! Ik ben verheugd een nieuwe uitdaging aan te gaan in Frankrijk”, aldus Sahhar, die inmiddels ongeveer drie jaar werkzaam is voor The Next Organization (TNXTO). Gedurende zijn tijd bij het boutique adviesbureau, heeft Sahhar mogen werken aan uiteenlopende strategische marketingvraagstukken, vooral op het gebied van waarde-ervaring en -creatie, voor bekende organisaties in en buiten Nederland.

Internationale focus

Hoewel The Next Organization ‘slechts’ bestaat uit ongeveer twintig consultants, is het internationaal werken voor vooraanstaande organisaties een tweede natuur voor het bureau. Vanuit het kantoor in Bussum, een stad tussen Amsterdam en Utrecht, worden consultants ingezet op multinationale projecten in meer dan 25 landen. Ter ondersteuning van zijn internationaliseringsstrategie is het bureau ook gevestigd in de UK (Londen) en Ghana (Accra).
The Next Organization zet voet aan de grond in FrankrijkIn Parijs wil The Next Organization bedrijven helpen met het verbeteren van hun bedrijfsresultaten, met behulp van businessmodel-innovatie, effectievere proposities op basis van klantbehoeften, en door middel van innovatie via nieuwe segmenten/markten. Het bedrijf kan bogen op een trackrecord met organisaties van Franse origine (zoals Thales en Crédit Agricole), en voor zijn eerste projecten in het land wil TNXTO deze relaties verder intensiveren. 

Sahhar zelf is gespecialiseerd in strategisch marketingmanagement en klantcentriciteit: “Ik heb een passie voor het helpen van organisaties om meer klantgericht te worden. Door organisaties te betrekken in een nieuw denkmodel gecentreerd rondom klantwaarde helpen we organisaties op basis van klantinzichten met het inrichten of verbeteren van hun (diensten)aanbod. Ik ben ervan overtuigd dat organisaties hun klanten nog beter kunnen faciliteren en hen van memorable klantervaringen in hun customer journey kunnen voorzien.”

The Next Organization werd opgericht in 2010 door de huidige managing partners Steije Renes en Elrik Paap.