Bas Kamphuis en Zamaneh Gelimi aan de slag bij Digital Power

27 februari 2019 Consultancy.nl

Digital Power heeft zijn team uitgebreid. Deze maand zijn Bas Kamphuis en Zamaneh Gelimi gestart bij het adviesbureau uit Amsterdam. Bas vervult sindsdien de rol van Data Analist, terwijl Zamaneh zich inzet als Corporate Recruiter. 

“Wat doe je als er een Bas Kamphuis solliciteert terwijl je al een Bas Kamphuis in dienst hebt? Gewoon aannemen”, aldus een woordvoerder van Digital Power over de komst van Data Analist Bas Kamphuis, die zich aansluit bij het team van zijn naamgenoot (die al drieënhalf jaar actief is voor het adviesbureau). De ‘nieuwe’ Kamphuis maakte recent de overstap naar Digital Power vanuit pakkenspecialist OppoSuits, waar hij een jaar in de weer was als Web Analyst. 

Hij begon zijn professionele carrière bij marketingbureau Performics. Hier vervulde hij zo’n drie jaar de rol van Analytics Consultant. Eerder liep Bas vijf maanden stage bij Performics, waarmee hij tevens de bacheloropleiding Digitale Media & Communicatie aan de Hogeschool Utrecht afrondde. Tijdens zijn studententijd zat hij niet enkel met zijn neus in de boeken. Zo liep hij in 2013 eveneens vijf maanden stage, ditmaal bij SNS Bank, waar hij de webafdeling ondersteunde. Daarnaast werkte hij ruim vijf jaar in de bediening bij Humphrey’s Restaurants in Utrecht.

Bas Kamphuis en Zamaneh Gelimi aan de slag bij Digital Power

Ook Zamaneh Gelimi is deze maand begonnen bij Digital Power. Zamaneh, die momenteel de rol van Corporate Recruiter bekleedt, maakte de overstap naar het Amsterdamse adviesbureau vanuit Dag1, een recruitmentspecialist op het gebied van kantoorfuncties. Hiervoor was ze bijna twee jaar werkzaam bij Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers, waar ze zich inzette als Front Office Supervisor. In die rol hield ze zich bezig met het inwerken van nieuwe medewerkers, het coachen en begeleiden van medewerkers, het dagelijks aansturen van het team en het behalen van verkoopdoelstellingen.

Daarvoor vervulde Zamaneh een vergelijkbare functie bij de Short Stay Group, een Europese aanbieder van appartementen voor kortere verblijfsperiodes. Ze begon haar professionele loopbaan bij KPN Corporate Market als klantenservicemedewerker. Hier was ze een aanspreekpunt voor klanten die vragen hadden over de digitenne-dienst van de provider. Zamaneh is sinds 2012 in het bezit van een bachelorgraad in Tourism & Leisure Management. Dit diploma behaalde ze aan de Saxion Hogeschool in Deventer.

DigiTalent Bootcamp

Naast Bas en Zamaneh is er de afgelopen tijd nog een tiental Data Consultants gestart bij Digital Power. Zij worden momenteel intensief getraind tijdens de in-house DigiTalent Bootcamp. “Voorheen zetten we dit trainingsprogramma van twee weken in als recruitment tool, waarbij we ons richtten op starters op ons vakgebied. De afgelopen tijd hebben we echter zóveel goede kandidaten gesproken, dat de huidige Bootcamp volledig vol zit met mensen die al een contract hebben getekend”, aldus topman René de Boer. De nieuwe teamleden zijn met name gespecialiseerd in Data Science en Data Analytics. “We zien de vraag naar Data Scientists hard groeien en spelen daar dan ook graag op in.”

Lees ook: Data Science bureau Digital Power neemt belang in Maneros.