Eva Brouns en Sylvia de Bruijn versterken Purpose

25 november 2015 Consultancy.nl

Purpose Management Consulting heeft zijn team uitgebreid met twee nieuwe professionals: Eva Brouns en Sylvia de Bruijn.

Eva Brouns behaalde twee jaar terug een Master in toegepaste economie aan de Universiteit van Leuven, en daarvoor een Master in Management aan dezelfde universiteit. Ze begon haar loopbaan als Junior Market Intelligence Consultant bij Annalise Market Intelligence. Bij het analistenbureau werkte ze aan diverse market intelligence projecten voor multinationals als FrieslandCampina en Philips, verrichte ze onderzoek en hield ze zich bezig met data processing.

Na ruim een half jaar verruilde ze Annalise voor een uitdaging bij accountants- en advieskantoor Deloitte in België, waar ze als Business Analyst aan de slag ging. Ze ondersteunde organisaties bij locatiekeuzevraagstukken en het uitbreiden van hun footprint op basis van data-analyse en organiseerde bovendien bezoeken naar de aanbevolen locaties.

Eind 2013 verliet ze de adviesbranche en ging aan de slag als Trade Marketeer bij sigarenfabrikant Agio Cigars. Daar bleef ze zo’n twee jaar werkzaam.

Onlangs verruilde ze Agio weer voor de adviesbranche en sloot zich aan bij Purpose Management Consulting (Purpose), een boutique adviesbureau uit Utrecht dat vooral focust op maatschappelijke vraagstukken, en er naar streeft ‘de wereld elke dag een beetje beter te maken’.

Purpose richt zich voornamelijk op de hypotheekmarkt en dan met name op vraagstukken rondom Beheer en Bijzonder Beheer van hypotheken, de schuldenproblematiek en de kosten binnen het zorgdomein. Ook helpt Purpose geldverstrekkers bij het verbeteren van hun dienstverlening aan bestaande hypotheekklanten, en bij het op een maatschappelijk verantwoorde manier oplossen van (betalings)problemen van consumenten met hypothecaire achterstanden.

Bij Purpose zal Eva Brouns zich als Management Consultant voornamelijk gaan bezighouden op het gebied van data-analyse.

Sylvia de Bruijn is een professional met meer dan twintig jaar ervaring als marketingmanager en consultant, zowel binnen de financiële sector als in retail. De afgelopen ruim negen jaar werkte De Bruijn als Management Consultant voor consultancybureau IG&H Consulting & Interim. Daar richtte zij zich met name op het ontwikkelen van nieuwe klantproposities voor banken en verzekeraars. Daarnaast was zij mede verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe IG&H website en was zij in 2014 enkele maanden interim marketing manager bij het bureau.

De laatste anderhalf jaar was zij als programmamanager in het Intelligence Team van IG&H verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de business research propositie van IG&H voor de financiële sector.

Voor haar tijd bij IG&H was De Bruijn zo’n acht jaar als Marketing Manager werkzaam bij ABN AMRO, waar zij aan de basis stond van de visie op de (destijds volledig nieuwe) mogelijkheden van internet en de implementatie van multichannel klantprojecten. Daarvoor werkte De Bruijn voor Olivetti als Product manager en marketeer, en was zij verantwoordelijk voor de marketing van de door het Italiaanse moederbedrijf ontwikkelde producten op de Nederlandse markt.

Ook De Bruijn koos onlangs voor een nieuwe uitdaging bij Purpose Management Consulting. Daar zal zij zich gaan richten op het ontwikkelen en leiden van projecten, met een focus op de ‘customer journey’ van opdrachtgevers.

Purpose Management Consulting meldt “super trots” te zijn op de komst van Brouns en De Bruijn en verheugt zich op de samenwerking met de twee nieuwe consultants.