Customer Centric DNA Awards 2011

Bedrijf
Datum
24 mei 2011
Inschrijven voor
24 mei 2011
Type event
Seminar
Doelgroep
Managers
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Customer Centric DNA Awards 2011

De beleving van de klant is belangrijk! Bedrijven gaan steeds meer beseffen dat dit centraal hoort te staan. Nu dit steeds vaker hoog op de agenda wordt geplaatst is het tijd de bedrijven die dit het meest succesvol uitvoeren in de spotlight te plaatsen. Daarom organiseren BearingPoint en TNS Nipo op 24 mei 2011 the Customer Centric DNA Awards.

De beleving van de klant is belangrijk! Bedrijven gaan steeds meer beseffen dat dit centraal hoort te staan. Nu dit steeds vaker hoog op de agenda wordt geplaatst is het tijd de bedrijven die dit het meest succesvol uitvoeren in de spotlight te plaatsen. Daarom organiseren BearingPoint en TNS Nipo op 24 mei 2011 the Customer Centric DNA Awards.

Alleen die organisaties die klantgerichtheid onderdeel hebben gemaakt van al hun klantcontacten maken kans om de Customer Centric DNA awards te winnen. De Customer Centric DNA Awards zijn gebaseerd op een uitgebreid onderzoek door een van ’s werelds meest gerenomeerde onderzoeksbureau’s: TNS Nipo. Op basis van meer dan 10.000 klant evaluaties brengen wij u de stem van de klant!

De experience indicatoren geven een gedetailleerd beeld van de bedrijven waar klantbeleving hoog in het vaandel staat. Elementen zoals proces en medewerkers performance, consistentie van de dienstverlening en experience, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen en vertrouwen worden systematisch onderzocht in 8 verschillende industrieën en vormen zo de basis voor de Customer Centric DNA Awards.

 

Event informatie

Bedrijf: BearingPoint

Datum: 24 mei 2011

Inschrijven voor: 24 mei 2011

Type event: Seminar

Doelgroep: Managers