Duurzaamheid staat momenteel hoog op vrijwel alle agenda’s, zeker bij bedrijven die actief zijn in de Retail & Consumer Products (RCP) sector. Het lijkt er echter op dat slechts enkele spelers duurzaamheid succesvol in hun hele strategie en organisatie weten te integreren. Bij de meeste bedrijven ligt de focus op een beperkt aantal initiatieven. Een vertaling van de duurzaamheidstrend naar de bedrijfsstrategie en filosofie is noodzakelijk. Sterker nog, het biedt een mogelijkheid zich te onderscheiden en concurrentievoordelen te realiseren.
Wat moet uw onderneming nu doen om in 2015 één van de meest duurzame RCP ondernemingen te zijn en te voorkomen dat duurzaamheid een aanbieding is die morgen weer voorbij is?
Doelgroep
Deze dag is bestemd voor beslissers binnen de RCP Sector
Datum
Donderdag 20 mei 2010
Locatie
Kantoor Ernst & Young Amsterdam
Programma
De dag begint om 13.30 uur en duurt tot 18.00 uur en staat onder leiding van dagvoorzitter Marnix van Rij, Partner van Ernst & Young. Onze toonaangevende sprekers zijn onder andere Jacqueline Cramer, voormalig minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer, en Willem Lageweg, directeur MVO Nederland. Ook worden de resultaten van het onderzoek van Ernst & Young naar duurzame waardecreatie bij bedrijven in de RCP-sector gepresenteerd. De uitkomsten zijn gebaseerd op interviews met o.a. Ahold, Hema, G-star, Tommy Hilfiger, IKEA en Unilever, en een grootschalig consumentenonderzoek.
Aanmelden
U kunt zich aanmelden via Susanne Pankewitz.
Event informatie
Bedrijf: EY
Datum: 20 mei 2010Inschrijven voor: 18 mei 2010
Type event: Seminar
Doelgroep: Onbekend