Klanten zijn veeleisend, dat ondervinden bedrijven elke dag. Klanten willen direct en via allerlei kanalen bediend worden en zij nemen geen genoegen met een zeven. Hoe kan de inzet van Microsoft technologie jouw organisatie daar mee helpen? Vraag jij je dat wel eens af?
- Hoe kan ik snel én persoonlijk reageren via verschillende kanalen zoals WhatsApp, e-mail, telefoon, chatbots en webchat?
- Hoe kan ik mijn service teamleden éénduidig inzicht geven in het gedrag van klanten zodat zij snel kunnen anticiperen op vragen of klachten?
- Hoe kan ik klantenervaring optimaliseren door het inzetten van AI, chatbots, low-code apps én de beste klantenservice software?
Schrijf je dan in voor deze Lunch & Learn sessie die HSO, Ask Roger! en Microsoft op 12 oktober samen organiseren op de Nyenrode Business Universiteit met de volgende agenda:
- 11.30 – 11.40
Start lunch + Welkomstwoord Remco de Kramer (Microsoft) - 11.40 – 12.00 Keynote
In gesprek met Patrick Scherbeijn (Ask Roger!) en Mireille Gielians (HSO) over de Customer Service Journey - 12.00 – 12.45 Expertsessie
Hoe centraliseer je al je interne en externe communicatiekanalen in Microsoft Teams, zodat dit bijdraagt aan de bereikbaarheid, klanttevredenheid en productiviteit van jouw organisatie? - 12.45 – 13.30 Expertsessie
Hoe optimaliseer je jouw customer service journey met Microsoft Dynamics 365 en het Microsoft Power Platform? - 13.30 – 14.00 Napraten en netwerken
De locatie leent zich uitstekend voor een gezellige after, waarbij we elkaar ontmoeten, kunnen napraten en visies kunnen delen.
Aanmelden:
Nieuwsgierig? Wij nodigen je uit om op 12 oktober 2021, om 11:30 uur deel te nemen aan deze lunch & learn. Meld je aan via het onderstaande formulier:
Event informatie
Bedrijf: HSO
Datum: 12 oktober 2021Inschrijven voor: 12 oktober 2021
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Nyenrode Business Universiteit