Steeds meer producenten en technische dienstverleners transformeren naar digitale totaalleveranciers, waarbij service een belangrijke margemaker is. Door een totaalbeleving neer te zetten zijn ze in staat hun klanten beter te bedienen. Digitale tools kunnen hier enorm bij helpen en dragen ook nog eens bij aan het efficiënter laten verlopen van het werkproces. De verwachtingen die we als consumenten hebben worden ook steeds meer de norm in het bedrijfsleven.
Een paar voorbeelden:
- Selfservice portals en chatbots waar klanten 24×7 vragen kunnen stellen;
- Mobiele service apps die helpen bij effectief plannen van de monteurs (en de first time fix rate te verhogen);
- Mixed reality toepassingen als Remote Assist die helpen bij het op afstand oplossen van het probleem.
Let op: dit is een digitaal event, vanuit (thuis)kantoor of de bank neem je deel aan deze interactieve workshop.
Datum / Tijd: 28-09-2021, 11:00 - 12:00 uur.
Nieuwsgierig geworden? Meld je aan voor 28 september.
Neem voor vragen gerust contact op met Hans Broer via hbroer@hso.com of via 0318-509400.
Event informatie
Bedrijf: HSO
Datum: 28 september 2021Inschrijven voor: 28 september 2021
Type event: Workshop
Doelgroep: Professionals
Locatie: Virtueel