In toenemende mate ziet Ordina klanten nadenken over het inrichten of professionaliseren van een PMO. Ordina heeft daarom een platform opgericht waar managers uit projectomgevingen bij elkaar komen om kennis en ervaring uit te wisselen. De leden zijn werkzaam in uiteenlopende sectoren en geven leiding aan verschillende typen PMO´s, in diverse stadia van volwassenheid. Na een succesvolle eerste ronde tafel in november 2011 is het nu tijd voor het vervolg.
Het bepalen welke dienstverlening een PMO zou moeten bieden is geen sinecure. De tweede Ordina PMO Ronde Tafel heeft daarom als thema ´De dienstverlening van PMO´. De middag zal worden gefaciliteerd door Ordina PMO, onder leiding van Frank Oeben. Frank is PMO Consultant bij Ordina PMO en actief als adviseur en begeleider bij het opzetten, inrichten en professionaliseren van Project Management Offices.
Ordina heeft brede ervaring op het gebied van het inrichten en professionaliseren van PMO. Deze ervaring is gebundeld met de best practices uit Prince2 en P3O en vervat in een toolkit met processen, draaiboeken en templates, ‘de Veldkeuken’. Ook is Ordina een van de grootste leveranciers van ervaren en gecertificeerde PM'ers en PMO'ers. Ordina zet zich in om PMO als vakgebied in Nederland verder te ontwikkelen. Ordina gebruikt hiervoor haar platform PMOblog.nl, waar kennis en inzichten gedeeld worden. Daarnaast organiseert Ordina Ronde Tafels en kennissessies rondom het thema PMO. Verder wordt er deelgenomen aan door anderen georganiseerde Ronde Tafels, kennissessies, discussiegroepen en seminars.
Wilt u graag op de hoogte gehouden worden van toekomstige evenementen rondom het thema PMO, of in contact komen met de PMO Consultants van Ordina? Neem dan contact op met Frank Oeben via 030 663 7000 of mail frank.oeben@ordina.nl.
Event informatie
Bedrijf: Ordina
Datum: 10 mei 2012Inschrijven voor: 10 mei 2012
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals