Donderdag 25 juni geven wij weer een gratis webinar. Van 12:00 tot 13:00 uur vertellen Arthur Pans en Paul van Schaik over het snel en effectief oplossen van problemen in tijden van crisis. Het webinar bestaat uit praktijkvoorbeelden, geleerde lessen en de meerdaagse ‘Kaizen-event’ aanpak.
We bespreken in het webinar drie casussen:
- Wat doe je als je al 3 maanden geen facturen kan versturen door een nieuw CRM systeem. Na 3 maanden was de achterstand opgelopen tot 120 mio euro.
- Of als jouw organisatie bijna wekelijks bij Kassa en Tros Radar een item heeft omdat 1 van jouw diensten totaal niet voldoet. En als gevolg daarvan wekelijks 120K telefoongesprekken krijgt, terwijl jouw klantenservice berekend is op 50K gesprekken.
- Of als er in de laatste 3 maanden van het jaar 500 mio kapitaal de organisatie uitloopt en je niet meer weet hoe je dan kan stoppen. In alle situaties stond het water bij deze organisaties tot aan de lippen.
Wij zullen aan de hand van de drie casussen de aanpak toelichten hoe alle klanten binnen 3 maanden de brand meester waren. Wij denken dat in deze corona tijd de 5 stappen enorm effectief kunnen zijn om een hardnekkig probleem op te lossen.
Meld je hier aan voor het gratis webinar. Er is plaats voor 100 deelnemers. Vol = Vol.
Event informatie
Bedrijf: FTE Groep
Datum: 25 juni 2020Inschrijven voor: 24 juni 2020
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Online