Webinar - Een nieuwe kijk op klantbeleving

Bedrijf
Datum
02 juli 2020
Inschrijven voor
01 juli 2020
Type event
Seminar
Doelgroep
Bestuurders, directieleden en managers
Locatie
Uitnodiging via Zoom
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Consumenten en burgers verwachten naast kwaliteit met name snelheid en gemak. De verwachtingen die een klant hierdoor heeft, overschrijden vaak de behoefte. Customer journeys vertellen iets over de (digitale) voetsporen die jouw klant heeft afgelegd. Deze wordt gevormd door de klantreis die wordt afgelegd. Het ‘ontwerpen’ van een customer journey is hierdoor compleet nutteloos.

Wat veel belangrijker is, is het klantgedrag centraal te stellen door te luisteren naar de (digitale) voetsporen. Luister naar elke klant, begrijp hun bedoeling en communiceer met hen op de meest relevante manier om hen op hun reis te helpen. Dit geeft inzicht in de elementen die waarde creëren waardoor er een klantgerichte organisatie ontstaat.

Steven van Belleghem, trendwatcher en auteur over moderne klantrelaties, stelt: “99% van de organisaties waar ik kom willen investeren op het menselijk aspect. Zowel intern als extern, zowel in customer service, sales maar ook in de kleine details. Het is iets wat nu heel hoog op de agenda staat, en het zou mij gek lijken om als bedrijf te zeggen ‘voor ons is dat niet belangrijk’.” 

Kennissessie

Mobilee helpt organisaties vorm te geven aan de klantbeleving waarbij de klant centraal staat. Thijs, van Tol, onze expert op dit gebied, neemt je tijdens het webinar ‘Een nieuwe kijk op klantbeleving’ mee in de wereld van klantbeleving en beantwoord jouw meest prangende vragen. Hoe kun je als organisatie blijven voldoen aan de verwachtingen van jouw klant? Hoe geef je de klant een positieve ervaring met jouw organisatie? Welke software kan ik daarvoor gebruiken en welke kennis en investering moet ik hiervoor doen?

Naast de trends binnen klantbeleving en onze visie, geven we enkele succesvolle praktijkvoorbeelden waarop klantwaarde kan worden gecreëerd. Aansluitend is er tijd om vragen te stellen over dit thema.

Programma

Het webinar is bedoeld voor bestuurders, directieleden en managers. Aanmelden doe je via de button in deze e-mailing. Zijn er specifieke onderwerpen die je graag behandeld ziet worden, stuur dan je vraag naar Stephanie Verwijs.

Over Thijs Tol

Thijs van Tol is een ervaren ‘data en digitale transformation’ consultant binnen Mobilee. Hij heeft een brede achtergrond in digitale transformatie, customer experience en software engineering en veel ervaring bij grote organisaties in Nederland waaronder momenteel bij het Rijksinstituut voor Cultureel Erfgoed. Zijn achtergrond geeft hem bagage om te kunnen sparren met directies en met IT specialisten.

Meer informatie over het webinar kun je vinden via de aanmeldbutton. Hopelijk tot 2 juli!

Namens Mobilee,
Leander Bloemers | Thijs van Tol

Datum: donderdag 2 juli 2020
Tijd: 16:00 - 17:00 uur.

Je ontvangt enkele dagen voor het webinar een uitnodiging om via Zoom de kennissessie bij te wonen.

Event informatie

Bedrijf: Mobilee

Datum: 02 juli 2020

Inschrijven voor: 01 juli 2020

Type event: Seminar

Doelgroep: Bestuurders, directieleden en managers

Locatie: Uitnodiging via Zoom