Samen met Microsoft organiseert Broad Horizon elke maand een workshop over customer insights. Leer hoe je optimaal het potentieel van al jouw klantdata benut middels onze customer insights workshop.
Vandaag de dag beschikken veel organisaties over een enorme hoeveelheid data verspreid over een breed intern én extern landschap. De uitdaging voor organisaties is deze data silo’s te doorbreken, de data te combineren en hieruit diepgaande klantinzichten te verkrijgen. Dynamics 365 customer insights biedt een self service oplossing om zelfstandig te bouwen aan unieke klantprofielen, inzichten en doelgroepen m.b.v. geavanceerde technologiën als machine learning en artificial intelligence.
Haal data op uit verschillende bronnen binnen jouw organisatie en combineer deze om te bouwen aan één uniek klantprofiel. Koppel interne data aan externe databronnen om nog rijkere profielen te creëren en interesses te voorspellen. De inzichten worden eenvoudig ingevoegd in applicaties als Dynamics 365 Customer Engagement, Power Apps en Dynamics for Marketing om de meest gepersonaliseerde customer journey’s te creëren.
Ervaar Dynamics 365 Customer Insights in een van onze workshops met Microsoft. Wij trainen je om diepgaande inzichten en unieke klantprofielen te creëren en te werken aan de meest gepersonaliseerde klantreizen. De workshop bestaat uit vijf modules die de deelnemers via een hands-on lab en documentatie kennis laten maken met de basisprincipes van customer insights:
- Microsoft Dynamics 365 Customer Insights platform
- PowerApps
- Microsoft flow
- Power BI
- Common data service voor gegevens
Broad Horizon leidde de eerste Europese customer insights implementatie en is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van het product. Met deze ervaring en onze meer dan 60 data experts beschikken we over de juiste expertise bedrijven te helpen zich te ontwikkelen naar een data gedreven organisatie.
Bekijk voor meer informatie over customer insights onderstaande video. Hierin laat Microsoft zien hoe Unicef gebruik maakt van customer insights. Of neem rechtstreeks contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij vertellen je graag meer over customer insights en de mogelijkheden voor jouw organisatie.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor één van onderstaande data. Klik op de datum van je voorkeur om naar de aanmeldpagina te gaan.
Aan deze workshops zijn geen kosten verbonden.
- Dinsdag 7 april 2020, 09.30 – 16.30 uur >
- Woensdag 6 mei 2020, 09:30 – 16:30 uur >
- Dinsdag 9 juni 2020, 09:30 – 16:30 uur >
Locatie
Microsoft Nederland
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol
Event informatie
Bedrijf: Cmotions
Datum: 07 april 2020Inschrijven voor: 06 april 2020
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Schiphol