Workshop – customer insights in a day - februari

Event informatie

Bedrijf: Cmotions

Datum: 27 februari 2020

Inschrijven voor: 26 februari 2020

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Locatie: Schiphol

Bedrijf: Cmotions

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Samen met Microsoft organiseert Broad Horizon elke maand een workshop over customer insights. Leer hoe je optimaal het potentieel van al jouw klantdata benut middels onze customer insights workshop.

Vandaag de dag beschikken veel organisaties over een enorme hoeveelheid data verspreid over een breed intern én extern landschap. De uitdaging voor organisaties is deze data silo’s te doorbreken, de data te combineren en hieruit diepgaande klantinzichten te verkrijgen. Dynamics 365 customer insights biedt een self service oplossing om zelfstandig te bouwen aan unieke klantprofielen, inzichten en doelgroepen m.b.v. geavanceerde technologiën als machine learning en artificial intelligence.

Haal data op uit verschillende bronnen binnen jouw organisatie en combineer deze om te bouwen aan één uniek klantprofiel. Koppel interne data aan externe databronnen om nog rijkere profielen te creëren en interesses te voorspellen. De inzichten worden eenvoudig ingevoegd in applicaties als Dynamics 365 Customer Engagement, Power Apps en Dynamics for Marketing om de meest gepersonaliseerde customer journey’s te creëren.

Ervaar Dynamics 365 Customer Insights in een van onze workshops met Microsoft. Wij trainen je om diepgaande inzichten en unieke klantprofielen te creëren en te werken aan de meest gepersonaliseerde klantreizen. De workshop bestaat uit vijf modules die de deelnemers via een hands-on lab en documentatie kennis laten maken met de basisprincipes van customer insights:

  1. Microsoft Dynamics 365 Customer Insights platform
  2. PowerApps
  3. Microsoft flow
  4. Power BI
  5. Common data service voor gegevens

Broad Horizon leidde de eerste Europese customer insights implementatie en is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van het product. Met deze ervaring en onze meer dan 60 data experts beschikken we over de juiste expertise bedrijven te helpen zich te ontwikkelen naar een data gedreven organisatie.

Bekijk voor meer informatie over customer insights onderstaande video. Hierin laat Microsoft zien hoe Unicef gebruik maakt van customer insights. Of neem rechtstreeks contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij vertellen je graag meer over customer insights en de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden voor één van onderstaande data. Klik op de datum van je voorkeur om naar de aanmeldpagina te gaan.
Aan deze workshops zijn geen kosten verbonden.

  1. Donderdag 27 februari 2020, 09:30 – 16:30 uur >
  2. Donderdag 5 maart 2020, 09:30 – 16:30 uur >
  3. Dinsdag 7 april 2020, 09.30 – 16.30 uur >
  4. Woensdag 6 mei 2020, 09:30 – 16:30 uur >
  5. Dinsdag 9 juni 2020, 09:30 – 16:30 uur >

Locatie

Microsoft Nederland
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol

Event informatie

Bedrijf: Cmotions

Datum: 27 februari 2020

Inschrijven voor: 26 februari 2020

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Locatie: Schiphol

×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Common Eye Conclusion Count & Cooper CPMview Critical Minds De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Drijver en Partners Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting FitchFinance & FitchData Flatland Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius it's public ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer METRI MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens Mount Consulting MSR Consulting Group Möbius NEWCRAFT Nextcontinent Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group parsionate Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Student Consultant Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Velox Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup