De Kracht van Klantbeloften

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 26 november 2019

Inschrijven voor: 25 november 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Locatie: Utrecht

Inschrijven

Bedrijf: flowresulting

Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Ontdek hun geheim.

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis? Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften.
En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten.

Ontdek wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen. Reserveer nu je plaats voor de Kracht van Klantbeloften, een exclusief event (slechts 100 plaatsen beschikbaar) op dinsdag 26 november in Utrecht.

De kracht van de lat in dienstverlening

Neem de 7 zekerheden van de Jumbo, wie kent ze niet… Jumbo deed niks anders in haar dienstverlening voor en na de 7 zekerheden….maar: vanaf het moment van introductie werden ze ineens wel 3x het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland én steeg de omzet substantieel. En roepen klanten dat het daar altijd vers, snel, voordelig, ….is.

Interessant! Door heel expliciet te benoemen wat je klantbeloften zijn, wordt je toegevoegde waarde in de ogen van klanten dus veel tastbaarder. En daar word je beter van. Dat willen we allemaal….want te vaak is een bedrijf heel goed, maar hebben klanten dat niet door.

Opbrengsten

Leg dus altijd een lat. Oftewel; beloof heel expliciet wat klanten van je mogen verwachten. Dit biedt jouw organisatie vier belangrijke opbrengsten:

  1. Klanten willen je vaker kopen of willen bewust bij je blijven (door de beloften neemt bewezen hun gevoel van risico af en hun intentie tot ‘kopen’ of ‘JA zeggen’ of ‘willen’ toe).
  2. Klanten vinden je leuker (dat wat je doet wordt explicieter wanneer je het beloofd dus klanten weten wanneer ze blij kunnen zijn.
  3. Klanten gaan sneller klagen (en dat is heel goed nieuws, want daarmee helpen ze jouw dienstverlening mooier te maken. Ultieme vorm van co-creatie. Het is dus vooral dat bestaande klachten sneller geuit worden, in plaats van dat ze onder water blijven.)
  4. Medewerkers krijgen veel meer richting. Klantbeloften helpen niet alleen klanten, ze maken juist ook medewerkers duidelijk wat er van hen verwacht wordt. Het geeft richting over teams, kanalen en processen heen.

DWDD professor Erik Scherder vertelt je alles over de impact van een belofte op hersenen. Verder: praktijkcases en gastsprekers van Volkswagen, APG en a.s.r. Aan het eind van de middag weet je:

1. Hoe je winnende beloften formuleert
2. Wat de lessons learned zijn van bedrijven met ervaring
3. Hoe je jouw hele organisatie meeneemt in de beloften

Programma

12.00    13.00    Ontvangst met lunch
13.00    13.45    Aftrap van DWDD professor Erik Scherder: alles over beloften en de impact op hersenen.
13.45    14.45    Cases: Volkwagen, a.s.r., Interpolis, APG met feedback/interactie van Erik Scherder
14.45    17.00    Masterclasses en break-out sessies
17.00    17.30    Netwerkborrel

De belangrijkste informatie op een rij:

Event: De Kracht van Klantbeloften
Datum: Dinsdag 26 november
Tijd: 12.00 - 17.30 uur
Locatie: Het Spoorwegmuseum, Utrecht
Prijs: €195,00 (voor snelle beslissers, straks €295,00)

Zorg dat je er 26 november bij bent, eind augustus volgt meer informatie over het programma, de cases en de workshops!

Inschrijven

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 26 november 2019

Inschrijven voor: 25 november 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Locatie: Utrecht

Inschrijven
×
A.T. Kearney Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Connective Payments Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting Flowant flowresulting FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG KPN ICT Consulting Kruger KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Merkle Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quantics Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron TEN HAVE Change Management The Next Organization Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup