Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis? Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten.
Ontdek wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen. Reserveer nu je plaats voor 'De kracht van klantbeloften.' Een exclusief event (slechts 100 plaatsen beschikbaar) op dinsdag 26 november in Utrecht.
DWDD professor Erik Scherder vertelt je alles over de impact van een belofte op hersenen.
Verder: praktijk cases en gastsprekers van Volkswagen, APG en a.s.r.
Aan het eind van de middag weet je:
- Hoe je winnende beloften formuleert
- Wat de lessons learned zijn van bedrijven met ervaring
- Hoe je jouw hele organisatie meeneemt in de beloften
Event: De Kracht van Klantbeloften
Datum: Dinsdag 26 november
Tijd: 12.00 - 17.30 uur
Locatie: Het Spoorwegmuseum, Utrecht
Prijs: €195,00 voor snelle beslissers, daarna €295,00
Event informatie
Bedrijf: flowresulting
Datum: 26 november 2019Inschrijven voor: 25 november 2019
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Utrecht