Masterclass Business Creativiteit & Innovatie

Event informatie

Bedrijf: Ctree

Datum: 14 februari 2019

Inschrijven voor: 13 februari 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Zie omschrijving

Locatie: Utrecht

Bedrijf: Ctree

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Wanneer ben je een innovator?



Een echte innovator verovert de harten van zijn klanten met één enkel goed idee. Hij weet hoe belangrijk creativiteit is, bouwt succesvolle organisaties én is financieel onafhankelijk.

Stop.

Klinkt dit te mooi om waar te zijn? Vinden wij ook. De realiteit ziet er namelijk anders uit. Niet elk idee dat je bedenkt leidt tot succes. Het gaat regelmatig fout.

En dat hoort ook zo.

Vernieuwing lukt niet van de ene op de andere dag. Maar hoe dan wel? In de masterclass Businesscreativiteit & Innovatie leren we je hoe vernieuwing in de praktijk werkt. Hoe ga je om met persoonlijk falen? Wat als je innovatie niet aanslaat bij je klant? Uiteraard vertellen we je ook hoe je goede ideeën genereert en trekken we een paar modellen uit de kast. Maar het grootste deel van de masterclass gaat over het ongepolijste, rauwe deel van innovatie: omgaan met tegenslagen, het inrichten van processen en het samenstellen van het juiste team.

Upgrade je innovators skill set tijdens de masterclass Businesscreativiteit & Innovatie.

Creative Valley, Utrecht

Een creatieve masterclass vraagt om een creatieve locatie. Bij Creative Valley ademen de muren de energie van verandering en innovatie.

14 & 15 februari 2018

Innoveren gaat niet van vandaag op morgen. Daaromtrekken we twee dagen uit om je kennis en kunde naar het juiste niveau te tillen.

EUR 1.750,- (excl. btw)

Onze prijs is all-in: de tweedaagse masterclass, 2x lunch, 1x diner, 1x overnachting, 1x ontbijt. Kortom: één unieke leerervaring. EUR 2.117,50 incl. BTW.

Incl. diner en overnachting

Dineren en borrelen doen we samen. En om ervoor te zorgen dat je je kostbare tijd niet besteed aan op- en neer reizen (of in de file staan) is ook de overnachting geregeld.

Kleine groep

Je kunt veel leren van anderen. In een groep van maximaal 15 deelnemers bieden we je veel interactie. Zo leer je effectiever.

80% praktijk, 20% modellen

Modellen zijn leuke tools, maar ze zijn altijd glad, strak en netjes. Het meeste leer je van praktijkvoorbeelden die rauw, non-lineair en echt zijn.

Progamma

Dag 1
Entrepreneur Bart Kollau - Oprichter Truqu & Growqu
Over risico’s nemen, de waarde van ideeën en op je bek gaan.

Friday out Of The Box Case
Wat is innovatie?

Innovatiemodellen
Ze zijn glad, strak en netjes maar wat heb je eraan?

Succesfactoren voor innovatie
Hoe bewaak je je goede idee?

Samen eten en een drankje
Eurekamomentjes delen.

Overnachting
Vijf minuten lopen en dan lekker slapen.

Dag 2
Intrapreneur Guido Berben - Partner manager Tikkie app bij ABN AMRO
Over innoveren met een startup binnen een corporate.

Ctree Case
Wat zijn innovatieve ideeën en wat is creativiteit?

Creatief leiderschap
Wat betekent creativiteit voor leiderschap? Sturen op ideeën.

Jouw innovatie plan
Goed idee? Top. En nu?

Borrel & afscheid
… Snik! Het waren twee fantastische dagen.

Voor wie is deze masterclass?

Waarschijnlijk ben je productontwikkelaar, innovatieconsultant, business-analist, business-developer of ondernemer.

Jij kunt zelf prima bepalen wat je binnen jouw werk nodig hebt. Staat jouw functie hier niet tussen, maar wil je wél leren hoe je nieuwe ideeën bedenkt en doorontwikkelt? Schrijf je dan in.

Event informatie

Bedrijf: Ctree

Datum: 14 februari 2019

Inschrijven voor: 13 februari 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Zie omschrijving

Locatie: Utrecht

×
A.T. Kearney Accenture ACE Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Avantage Reply B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Connective Payments Considerati Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting Flowant flowresulting Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants JBR JBR Interim Executives Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG KPN ICT Consulting Kruger KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnitude Consulting Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius Node1 OrangeX Ordina Oxyma p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quantics Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron Business Consulting TEN HAVE Change Management The Next Organization Turner TWST Twynstra Gudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group Zanders Zestgroup