Op 2 oktober is er een expertsessie van de klantenservicefederatie (KSF) bij Cmotions (Amersfoort). Aan de hand van voorbeelden nemen de sprekers je mee in de kansen en mogelijkheden van Machine Learning voor klantcontact. In deze interactieve sessie kunnen we ervaringen delen en van elkaar leren.
Sprekers
Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries, Data Scientists, laten met een case van een grote verzekeraar zien hoe advanced analytics en Machine Learning contactcenters kunnen helpen effectiever en efficiënter om te gaan met klantinteracties.
Ze laten dashboards zien die inzicht en sturing geven in de dagelijkse operatie van een contactcenter. En ze leggen uit hoe Speech to Text in combinatie met Deep Learning helpt inzichten te genereren in onderliggende klantvragen en klantsentiment.
Aanmelden
De sessie start om 14.00 uur en eindigt om 17.00 uur met een borrel.
Wil je hierbij zijn en ben je al KSF-lid? Meld je dan nu aan voor de sessie van 2 oktober via het aanmeldformulier.
Ben je (nog) geen KSF-lid en overweeg je dat wel te worden? Meld je dan aan door een mail te sturen aan: Susan Soleimani
Event informatie
Bedrijf: Cmotions
Datum: 02 oktober 2018Inschrijven voor: 01 oktober 2018
Type event: Seminar
Doelgroep: Geïnteresseerden
Locatie: Amersfoort