Business Course The Pitch 2018
Strategy consultancy met een ondernemende instelling, dat is waar Roland Berger voor staat. Tijdens deze editie van business course The Pitch bedenk jij in een team met medestudenten en onder begeleiding van Roland Berger consultants de market entry strategie voor Swapfiets.
Swapfiets is de afgelopen jaren snel gegroeid naar 55.000 fietsen en wil voor het einde van het jaar verdubbelen door Europese uitbreiding. Ontwikkel een heldere strategie en overtuig daarmee het management van Swapfiets van jouw plan van aanpak! The Pitch biedt je een ideale gelegenheid om te proeven aan strategy consulting en te ervaren of Roland Berger bij je past.
Bij inschrijving vragen wij je om je CV en cijferlijsten (van middelbare school en universiteit) mee te sturen. Een motivatiebrief is optioneel. Je ontvangt dinsdag 24 oktober bericht of je bent geselecteerd voor de selectiegesprekken op dinsdag 30 en woensdag 31 oktober. Houd daarom deze data alvast vrij in je agenda. Op donderdag 1 november hoor je of je geselecteerd bent om deel te nemen aan The Pitch 2018.
Wie: WO Studenten in de laatste fase van hun studie (maximaal 2 jaar voor afstuderen)
Wanneer: Van dinsdag 13 november 13.00 uur t/m zaterdag 17 november 13.00 uur
Waar: Ons kantoor aan de Zuidas te Amsterdam
Event informatie
Bedrijf: Roland Berger
Datum: 13 november 2018Inschrijven voor: 22 oktober 2018
Type event: Business Course
Doelgroep: WO Studenten
Locatie: Amsterdam