In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0 en hoe deze in te zetten? Op dinsdag 27 maart om 16.00 uur geeft Paul Postma een interactief webinar over dit onderwerp. Deelname is kosteloos.
Bespelen van instrumenten van Marketing 4.0
Paul Postma is auteur van het succesvolle boek Handboek marketing 4.0. Hij neemt je in de ontwikkelingen op het gebied van digital, data en direct. Wat moet je daarvan weten als marketingdocent en/of marketingprofessional?
Digital, data-driven en direct kennen we al jaren. De doorbraak van Big Data, mobiel, machine learning, de macht van social en van neuromarketing heeft een nieuwe marketingwereld gecreëerd:
- Succes wordt toenemend bepaald door het goed bespelen van de instrumenten van Marketing;
- Postma gaat tijdens het webinar onder meer in op de online- en offlinestappen in de Marketing;
- 4.0-cyclus, plaats in de customer journey en de organisatieclusters.
Waarom inschrijven voor dit webinar?
- In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0;
- Tools om de instrumenten van Marketing 4.0 te bespelen;
- Praktische tips voor marketingprofessionals en -docenten;
- Mogelijkheid om live vragen te stellen aan Paul Postma.
Event informatie
Bedrijf: Paul Postma Marketing Consultancy
Datum: 27 maart 2018Inschrijven voor: 27 maart 2018
Type event: Seminar
Doelgroep: Marketing professionals
Locatie: Online