Een Customer Journey ontwerpen is één, maar hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Kom naar de masterclass ‘extreme klantgerichtheid’ en leer meer over o.a. de 5 kenmerken van een extreme klantgerichte organisatie en 25+ ideeën die je morgen kunt toepassen om je organisatie klantgerichter te maken.
Een organisatie waarin alle medewerkers fanatiek zijn om het verschil te maken voor de klant? Een organisatie waar leidinggevenden het juiste voorbeeld geven en de ideale voedingsbodem creëren voor succes? In deze masterclass nemen Marc Westeneng en Bart van Dorp je mee in deze en vele andere vraagstukken.
Leer meer over onder andere:
- De businesscase van extreme klantgerichtheid.
- 25+ ideeën die je morgen kunt toepassen om je organisatie klantgerichter te maken.
- De 5 kenmerken van een extreme klantgerichte organisatie.
- Hoe weet je waar je verbeterpotentieel zit?
- Een scan om de ‘volwassenheid’ van je eigen organisatie vast te stellen.
- Hoe neem je medewerkers mee?
- Hoe krijg je medewerkers die echt willen, weten, kunnen en voelen?
- Leiding geven aan een klantgerichte organisatie. Wat kenmerkt een klantgedreven leider?
- De beste klantgerichtheid-indicatoren en de valkuilen als je hier op gaat sturen.
Flowresulting organiseert deze eendaagse masterclass voor:
- Directeuren en managers die hun organisatie klantgerichter willen maken of zich afvragen of dat de moeite waard is.
- Marketeers die vinden dat verandermanagement ook bij hun rol hoort.
- HRM-professionals die bij willen dragen aan het klantgerichter maken van de organisatie.
Inschrijven?
Of aanvullende vragen?
Heb je aanvullende vragen? Neem dan contact met ons op.
Inschrijven voor deze masterclass kan via de site van NIMA.
Event informatie
Bedrijf: flowresulting
Datum: 14 december 2017Inschrijven voor: 14 december 2017
Type event: Workshop
Doelgroep: Directeuren, Managers, Marketeers, HRM-professionals
Locatie: Rotterdam