Customer journey-in-1-dag B2B

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 21 november 2017

Inschrijven voor: 21 november 2017

Type event: Workshop

Doelgroep: Managers, Marketeers

Locatie: Rotterdam

Bedrijf: flowresulting

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B Customer journey in 1 dag’.

Hoe maak je fans van je klanten? Verdiep je in de 5 principes van het ontwerpen van unieke klantervaringen tijdens de masterclass ‘Customer Journey-in-1-dag B2B.

Herken je dit?

  • ‘Customer journey’ is een modewoord in je organisatie, maar is te vaak een veredelde procesoptimalisatie. Hoe ontwerp je nu echt mooiere dienstverlening vanuit klantbeleving?
  • Er wordt vaak gesproken over het verbeteren van de klantbeleving in de B2C markt, maar hoe maak je in de B2B markt nu echt het verschil?
  • Klanten zien bedrijven als één geheel. Toch ontwerpen we onze dienstverlening vaak vanuit één team. Hoe organiseer je dit over afdelingen, processen en kanalen heen?
  • Het barst van de ideeën voor nieuwe proposities en betere service, maar de uitvoering daarvan loopt steeds vast. Waarom zien veel ideeën nooit het levenslicht?

Tijdens de masterclass ‘Customer journey-in-1-dag B2B’ behandelen we al deze vragen en leer jij hoe je voor jouw klanten voortaan het verschil kunt maken. Flowresulting organiseert een eendaagse masterclass voor managers en marketeers die zelf aan de slag willen met de Customer journey. Een dag boordevol bewezen inzichten, praktische toepassingen en eenvoudige tools.

Kom ook naar onze masterclass en ontdek:

  • Wat de vijf dingen zijn die klanten veranderen in fans.
  • Wat de zes verschillen zijn tussen een Customer journey in de B2C en in de B2B markt.
  • Waarom een Customer journey kansloos is zonder Employee journey.
  • Wat je morgen al kunt toepassen in je werk.

Wil je nu alvast meer weten over de drie valkuilen die je wilt (en kunt) voorkomen bij het ontwerpen van een Customer journey? Lees dan hier het interview met Marc Westeneng in FACTO.

Inschrijven?

Of wil je meer weten?

Meer vragen over de masterclass? Neem dan contact met ons op.

Wil je je inschrijven? Dat kan via de site van NIMA.

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 21 november 2017

Inschrijven voor: 21 november 2017

Type event: Workshop

Doelgroep: Managers, Marketeers

Locatie: Rotterdam

×
A.T. Kearney Accenture ACE Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Avantage Reply B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Connective Payments Considerati Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting Flowant flowresulting Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants JBR JBR Interim Executives Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG KPN ICT Consulting Kruger KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnitude Consulting Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius Node1 OrangeX Ordina Oxyma p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quantics Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron Business Consulting TEN HAVE Change Management The Next Organization Turner TWST Twynstra Gudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group Zanders Zestgroup