Customer journey-in-1-dag B2B

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 21 november 2017

Inschrijven voor: 21 november 2017

Type event: Workshop

Doelgroep: Managers, Marketeers

Locatie: Rotterdam

Bedrijf: flowresulting

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B Customer journey in 1 dag’.

Hoe maak je fans van je klanten? Verdiep je in de 5 principes van het ontwerpen van unieke klantervaringen tijdens de masterclass ‘Customer Journey-in-1-dag B2B.

Herken je dit?

  • ‘Customer journey’ is een modewoord in je organisatie, maar is te vaak een veredelde procesoptimalisatie. Hoe ontwerp je nu echt mooiere dienstverlening vanuit klantbeleving?
  • Er wordt vaak gesproken over het verbeteren van de klantbeleving in de B2C markt, maar hoe maak je in de B2B markt nu echt het verschil?
  • Klanten zien bedrijven als één geheel. Toch ontwerpen we onze dienstverlening vaak vanuit één team. Hoe organiseer je dit over afdelingen, processen en kanalen heen?
  • Het barst van de ideeën voor nieuwe proposities en betere service, maar de uitvoering daarvan loopt steeds vast. Waarom zien veel ideeën nooit het levenslicht?

Tijdens de masterclass ‘Customer journey-in-1-dag B2B’ behandelen we al deze vragen en leer jij hoe je voor jouw klanten voortaan het verschil kunt maken. Flowresulting organiseert een eendaagse masterclass voor managers en marketeers die zelf aan de slag willen met de Customer journey. Een dag boordevol bewezen inzichten, praktische toepassingen en eenvoudige tools.

Kom ook naar onze masterclass en ontdek:

  • Wat de vijf dingen zijn die klanten veranderen in fans.
  • Wat de zes verschillen zijn tussen een Customer journey in de B2C en in de B2B markt.
  • Waarom een Customer journey kansloos is zonder Employee journey.
  • Wat je morgen al kunt toepassen in je werk.

Wil je nu alvast meer weten over de drie valkuilen die je wilt (en kunt) voorkomen bij het ontwerpen van een Customer journey? Lees dan hier het interview met Marc Westeneng in FACTO.

Inschrijven?

Of wil je meer weten?

Meer vragen over de masterclass? Neem dan contact met ons op.

Wil je je inschrijven? Dat kan via de site van NIMA.

Event informatie

Bedrijf: flowresulting

Datum: 21 november 2017

Inschrijven voor: 21 november 2017

Type event: Workshop

Doelgroep: Managers, Marketeers

Locatie: Rotterdam

×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Conclusion Count & Cooper CPMview De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Drijver en Partners Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting FitchFinance & FitchData Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer METRI MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius NEWCRAFT Nextcontinent Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group parsionate Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Velox Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup