Op donderdag 13 april 2017 vindt de uitreiking van de CCDNA Awards (Customer Centric DNA) weer plaats; de grootste Nederlandse publieksprijs op het gebied van klantgericht ondernemen.
De centrale vraag tijdens deze zesde editie heeft alles te maken met technologie vs. menselijk contact. Gaat de prestigieuze prijs naar bedrijven die voor het stimuleren van klantcontact veel gebruik maken van CRM-technologie - zoals de inzet van artificial intelligence en chatbots - of tóch naar de bedrijven die dagelijks face-to-face en persoonlijk klantcontact onderhouden?
Vorig jaar was D-reizen de grote winnaar en ook BMW, Coolblue en Greenchoice ontvingen een hoge CCDNA-score. Dit jaar worden er niet alleen prijzen uitgereikt, maar wordt er ook veel kennis gedeeld door middel van gastsprekers en workshops. De CCDNA Awards is een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights.
Details CCDNA 2017
Datum: donderdag 13 april
Locatie: DeFabrique, Westkanaaldijk 7, Utrecht
Toegang: gratis voor genodigden
Deelnemende industrieën
De industrieën die in het grootschalige onderzoek á 12.000 respondenten worden opgenomen zijn: Automotive, Banken, Energie, Internet providers, Netbeheerders, Vakantie, Offline Retail, Online Retail, Telefonie, Reizen, Verzekeraars en Zorgverzekeraars.
Event informatie
Bedrijf: BearingPoint
Datum: 13 april 2017Inschrijven voor: 12 april 2017
Type event: Seminar
Doelgroep: Managers
Locatie: Amsterdam