Donderdagmiddag 17 november aanstaande in Utrecht faciliteert Improven de eerste Klant Retentie Game in Nederland. Operatie "Klantdenken" is een serious game waar "spelenderwijs" het speelveld en de issues rondom klantretentie worden aangepakt.
Bent u begaan met het thema klantretentie, of ergert u zich aan het gebrek aan aandacht voor klantretentie in uw organisatie? Meldt u hier aan voor "operatie klantdenken".
Tijd en plaats
Donderdag 17 november
Inloop vanaf 14:30 uur, start 15:00 uur
Einde om 18:00 uur met een borrel
Locatie: U-Building, Zonnebaan 9-21 te Utrecht
Aanmelden:
Aan de game kunnen maximaal 20 deelnemers mee spelen. Meldt u dus snel aan! Na aanmelding ontvangt u van ons een uitnodiging. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Meldt u zich aan via secretariaat@improven.nl o.v.v. uw naam, organisatie en functie/werkveld.
Informatie
Heeft u vragen? Neem dan contact op met:
Leon Veenhuijzen (0)6 12 74 67 34 / leon.veenhuijzen@improven.nl
Event informatie
Bedrijf: Improven
Datum: 17 november 2016Inschrijven voor: 17 november 2016
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Utrecht