De grote mogelijkheden van digitalisering zet hele bedrijfstakken op zijn kop. De focus op de klant wordt nog belangrijker; de klant stelt hoge eisen aan transparantie en kiest zelf het kanaal om te communiceren en zaken te doen. Omnichannel, data driven business, customer centricity: wat zijn onze antwoorden? Hoe ga je als organisatie om met al deze uitdagingen?
Uit verschillende onderzoeken blijkt keer op keer dat het managen van de veranderingen geen eenvoudige zaak is. De doelstellingen van een groot deel van de transformaties, waarbij structurele veranderingen worden doorgevoerd en er impact is op het samenwerken van mensen, worden in de praktijk maar zelden volledig behaald!
De door Novius ontwikkelde methodiek en het bijbehorende raamwerk voor het vormgeven en kort-cyclisch besturen van verandering biedt houvast in de geschetste dynamische, vaak complexe realiteit.
In de Novius Webinar, die gehouden wordt op 29 september 2016 van 16.30u tot 17.00u, wordt u geïnformeerd over een belangrijke samenwerking tussen Mavim, EY, Microsoft en Novius met als doel de slagingskans van transities aanzienlijk te vergroten; het platform dat deze partijen hier gezamenlijk voor bieden is de Transformation Hub.
'wat houdt dit pecies in en wat kan ik er mee?'
Event informatie
Bedrijf: Adviesgroep Novius
Datum: 26 september 2016Inschrijven voor: 26 september 2016
Type event: Seminar
Doelgroep: Geïnteresseerden
Locatie: Landelijk