Gastgerichtheid gaat over die manier van omgaan met gasten die een positieve beleving bevordert. Een gastgerichte benadering zorgt ervoor dat de kwaliteitsbeleving toeneemt en daarmee het welbevinden van de gast. De reis van de gast begint en eindigt vaak bij de receptie. Soms virtueel, soms fysiek. Juist die eerste en laatste indrukken bepalen voor het grootste deel de beleving van de gast. Het kernbegrip binnen gastgerichtheid is dan ook ‘aandacht’.
Programma
Tijdens de training maken we receptionisten en hosts bewust van de gastvrije mogelijkheden en van de eigen uitstraling en die van het team. We leren medewerkers met voorbeelden en rollenspelen hoe ze een positieve gastbeleving en kunnen creëren.
Doelgroep
Deze open training is geschikt voor iedere medewerker die op een gastvrije en gastgerichte wijze wil omgaan met klanten, cliënten, gasten en collega’s. Veelal zien wij in onze trainingen receptionisten, telefonisten, gastvrouwen en facilitair medewerkers.
Event informatie
Bedrijf: Hospitality Group
Datum: 05 juli 2016Inschrijven voor: 04 juli 2016
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Amersfoort