Gastvrijheid voor leidinggevenden in de zorg

Bedrijf
Datum
04 juli 2016
Inschrijven voor
03 juli 2016
Type event
Seminar
Doelgroep
Professionals
Locatie
Amersfoort
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Met een gastgerichte, gastvrije benadering nemen de kwaliteitsbeleving en  het welbevinden van klanten, bewoners, gasten, patiënten  en ook van medewerker toe. De basis  voor gastgerichtheid gaat over aandacht,  trots, enthousiasme en proactiviteit. In deze training gaan we  aan de slag met de wijze waarop u deze competenties zelf kunt uitdragen en versterken binnen uw team.

Programma
Deze training bestaat uit theorie, inspirerende voorbeelden en een aantal cases. Storytelling, coaching on the job, feedforward en het omgaan met weerstanden zijn thema’s die aan bod komen. Na deze training heeft u praktische bagage en tools voor het verder ontwikkelen van gastvrij gedrag.

Doelgroep
Deze open training is geschikt voor iedere leidinggevende in de zorg die wil werken aan een gastvrije omgeving en gastvrije medewerkers.

04  Juli  2016
09.00 - 17.00 uur   
Amersfoort
 
Prijs
€ 695,- per deelnemer
 
Duur  1 dag

Event informatie

Bedrijf: Hospitality Group

Datum: 04 juli 2016

Inschrijven voor: 03 juli 2016

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Locatie: Amersfoort